Gebruiker:  Login

Forum - Plaats een Reactie
Plaats een reactie op onderstaand forum onderwerp
Naam: 
E-mailadres:
   (niet verplicht)
Onderwerp:Eerste keer kamperen
Bericht: 
Woordverificatie: Geef de tekens op die in de onderstaande afbeelding worden weergegeven.

Captcha
Letters zijn niet hoofdlettergevoelig

Spelregels           

Eerste keer kamperen
Geplaatst door: ® Heidi, Datum: 1-8-2013 9:52  
Hallo allemaal,
Wij gaan dit jaar voor de allereerste keer in ons leven kamperen in een tent. Wij zijn een jongetje van 5, eentje van 3 en een meisje van bijna 8 maanden. Kan tellen, hè?!

Zelf zien we het helemaal zitten maar we zitten nog met een aantal praktische vragen. En ik hoop dat jullie me daarmee kunnen helpen.

- hoe zit het met de nachttemperaturen aan de Costa Brava (Playa d'Aro)? Vooral over het kleintje maak ik me zorgen. Voor de jongens nemen we slaapzakken mee. Het kleintje slaapt in een deryan tent. Neem ik een dunne of een dikke slaapzak mee?
- Doen jullie de tocht in één keer of overnachten jullie ergens onderweg? Waar stoppen jullie om te overnachten?
We vertrekken om 4u 's nachts. We dachten om ergens te overnachten maar mijn man zou dat het liefst van al al in de tent doen...
- Ik zou graag de route via Millau doen maar de hellingen schrikken me af. We hebben nog nooit zo'n verre reis gedaan. Ikzelf moet rijden omdat de hubbie aan een slaapapneu lijdt en gemakkelijk in slaap valt.
- We zouden ook graag een uitstap naar Barcelona doen (de oudste is een echte voetbalfreak). Doen jullie dat met de eigen wagen? Waar parkeren jullie de auto dan? Of beter de trein nemen?
- Nog bruikbare tips voor absolute kampeerdummies?
Alvast hartelijk dank!
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden.
Bezoekers online:[34]