Forum Onderwerp - Twijfel (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Miriam 21.09.2009 15:20
Wij willen volgend jaar voor het derde jaar weer naar het geweldige Spanje. Alleen nu heeft mijn man afgelopen week gehoord dat het bedrijf waar hij werkt niet goed gaat en zelfs ontslagen kan worden. Nu willen wij volgend jaar natuurlijk wel op vakantie gaan, maar is het dan wel verstandig om naar Spanje te gaan?
Wij willen dus eigenlijk niet reserveren voor een camping in Spanje. Als mijn man dan niet wordt ontslagen gaan wij gewoon naar Spanje en anders kiezen wij misschien iets in Frankrijk en zoeken wij een goedkopere camping.
Nu is mijn vraag op welke mooie camping kun je op de bonnefooi terecht? Of zullen jullie gewoon reserveren en gewoon gaan ook al is je man/vrouw niet meer werkende?

Geplaatst door: monique 21.09.2009 18:09
dekt een annuleringsverzekering niet als je ontslagen wordt?

Geplaatst door: bernadette 21.09.2009 19:15
Wij hebben dit jaar op verschillende campings in Spanje gekampeerd zonder te reserveren. Dit was echter niet aan de kust.
Het kan wel, maar het is maar net waar je naar toe wilt en wat voor eisen je aan de camping stelt.
In Frankrijk zijn genoeg goedkope campings, zelfs met zwembad, waar je zonder te reserveren terecht kan.
Maar ik zou idd eens informeren of een annuleringsverzekring niet uitkeert in geval van ontslag.
En voor de rest, niemand kan in jullie portemonnee kijken. Dus die beslissing zal je zelf moeten nemen of je tóch weggaat als je man werkloos is.

Geplaatst door: Ans 22.09.2009 14:48
Camping Valdaro Platja d'aro kan je zonder reserveren terecht.Op Zoover heb ik veel foto's geplaatst. Misschien past deze camping bij jullie!!

wilmav 27.10.2009 22:00
Op Camping Palamos in Palamos kun je zonder reserveren terecht en is bovendien niet duur.
Wel moet ik zeggen dat het er dit jaar veel drukker was dan vorige jaren. Veel gasten stonden eerdere jaren op duurdere campings in de regio en kozen nu bewust voor deze camping vanwege de prijs.
Resultaat: deze camping veel drukker dan anders en de andere duurdere campings stonden voor meer dan de helft leeg.