Forum Onderwerp - leuke camping voor kleine kinderen (Gesloten voor reacties)

Cindy 02.10.2009 14:45
Hoi

ik ben op zoek naar een mooie, rustige en schone camping, liefst direct aan zee aan
de costa brava, wat een paradijs is voor kleine kinderen (5jr). Dus zwembad en speeltuintje
is wel een must!
Liefst waar je 's avonds geen overlast ondervindt van jongeren (die tijd komt nog wel voor ons ;-)
En in een omgeving waar wel wat te zien en doen is, mooie stadje enz.

wie oh wie kan mij helpen, ik kom er niet meer uit..

Groetjes Cindy

Geplaatst door: yvon 02.10.2009 21:42
Camping Playa Brava in Pals wordt veel geneomd, is misschien wel wat voor jullie

Geplaatst door: bibi 04.10.2009 14:48
Misschien les medes in l"estartit

Geplaatst door: monique 07.10.2009 13:35
hoi wij kiezen voor playa brava in pals komen er al een paar jaar en de kinderen hebben het er goed naar hun zin wij ook hoor. het is een schone camping pal aan het strand en staan meestal op veld n mooi toilet gebouw .mij kids zijn nu 8 en 6 en kunnen zelf naar de wc en douche dat gaat goed .echt super schoon. op de camping hebben ze op het terras een kinder disco en die duurt tot 24.00 uur en daar na hoor je niks meer op veld n vooraan op de camping is dan meer bedrijvigheid.
wij kwamen op deze camping toen onze dochter een halfjaar oud was en gaan nog steets terug op dat het goed en schoonis. succes kijk eens op www.playabrava.com

dick 07.10.2009 20:57
Hoe zit het op Playa Brava met de bij Pals steile afdaling de zee in. Bij Pals ben je in 2 meter lopen al 1 meter diep en na 3 meter kan je niet meer staan. Absoluut onveilig voor kleinere kinderen. Bij Playa Brava zijn meer zandige stranden maar geen idee hoe snel het watre diep wordt.

Zeer kindveilige stranden vind je vooral bij Callela/Parafrugel en bij La Fosca bij Palamos. In deze streken is het naar mijn idee echter 's nachts niet rustig.