Forum Onderwerp - FIAMMA CARAVANSTORE (Gesloten voor reacties)

jan 02.10.2009 21:07
We hebben besloten om een fiamma caravanstore aan te schaffen , deze komt als beste uit de test in de KCK,
Heeft iemand ervaring met deze luifel, en past deze luifel van 4,10 meter op een Detleffs DB450 Lifestyle bj 2004
Ik heb geinformeerd bij mijn dealer , maar deze kan me niet garanderen dat het past i.v.m met de rondingen van de caravan.
Een 3,60 meter kan gegarandeerd zegt hij,maar dat vinden we eigenlijk te krap.
Wie heeft zo,n luifel aan zijn Detleffs hangen.
Mvrg Jan

yvon 02.10.2009 21:40
jan, ik denk dat als je je oproepje op de Frankrijk website zet je gegarandeerd meer antwooren zal krijgen. Die site is veel meer bezocht. Suc6
Zelf heb ik geen ervaring met deze luifel.

jan 03.10.2009 16:36
Ik heb de vraag ook op het frankrijk forum gezet Yvon,maar ik heb nog geen andwoord op mijn vraag gehad diegene die ook zo,n caravan in hun bezit hebben,beteft luifel fiamma 4,10 m op een Dethleffs 450 DB.
vrg Jan

Geplaatst door: Daan 04.10.2009 17:46
Het voordeel van de dethleffs is is dat de daklijn lang recht loopt. Niet zoals bijvoorbeeld bij Hobby dat er een knik zit voordat je voorkant begint. Je moet dus even je daklijn opmeten. De zak van de luifel mag niet in de bocht uitkomen. Wij hebben al jaren de fiamma (de grootste maat) , met 1 zijwand en dat volstaat prima in Spanje! De voortent blijft mooi achter!

Daniel.