Forum Onderwerp - aanbetaling campingplaats (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Bibi 12.10.2009 21:10
Hallo, wat is het meest gangbare wat je moet aanbetalen voor een campingplaats als je nu al reserveerd? Tot afgelopen jaar hebben wij of alleen de reserveringskosten of in januarie 150 euro hoeven aanbetalen. Nu willen we een camping reserveren en die vraagd voor 21 oktober al 30% aanbetaling.Ik spreek dus over een kampeerplaats geen accomodatie.

Geplaatst door: Joke 12.10.2009 21:16
Wij hebben een aanbetaling van 100 euro gedaan.

monique 13.10.2009 22:15
Er zijn wel campings waar je niets of heel weinig hoeft aan te betalen voor een staanplaats, en die zoeken wij dus altijd op als we via de camping zelf boeken.

dick 13.10.2009 23:29
Voor Spanje zijn dergelijke hoge percentages niet gebruikelijk. Op Interpals bijv. helemaal geen aanbetaling en anderen max 100 euro. In Frankrijk zijn hoge aanbetalingen wel gebruikelijk. Dus misschien kijken ze de kunst af.

Geplaatst door: wil 15.10.2009 22:22
Hebben voor de afgelopen vakantie ruim € 300,- aanbetaald, net als de voorgaande jaren.
Voordeel is eigenlijk dat je het bedrag bij annuleren terug krijgt, en je bij de afrekening € 300,- (ruim zelfs ) minder hoef te betalen, tenslotte heb je deze al een half jaar van te voren betaald, dus mis je deze een half jaar later ook niet meer daarmee bedoel ik dat de vakantie ondanks dat je deze al wel eerder betaald heb de vakantie dus op dat moment goedkoper uitvalt.
En dan spreek ik over een kampeerplaats ipv een accomodatie.
Ik vind het helemaal niet erg en met mij nog vele niet, als toevallig dit onderwerp werd besproken inprincipe zeggen ze bijna allemaal het zelfde dat ze dan niet zo´n groot bedrag in de zomer hoeven te betalen.