Forum Onderwerp - camping met uitzicht op middellandse zee (Gesloten voor reacties)

Janet 27.10.2009 19:22
Hallo,

Wij willen komend jaar naar de costa brava. Ons doel is echt Barcelona. Graag willen we op een camping komen te zitten met uitzicht op de middellandse zee (met tent), maar Barcelona moet dus goed aan te rijden of liefst nog per trein te doen zijn. we nemen ons hondje mee, dus die moet wel op de camping en op het strand mogen. Graag zwembad (hoeft geen toeters en bellen) en we rijden nooit in het weekend dus graag ook aankomsten en vertek doordeweeks toegestaan.

Ik hoor het graag, alvast bedankt, Janet

monique 29.10.2009 08:41
dat zal dan een terassencamping worden b.v in platja daro ik dacht dat de naam camping cala gogo was.
op camping interpals in pals kun je ook wel een stukje zee zien maar niet echt vanaf alle plaatsen

Geplaatst door: Joyce 29.10.2009 10:27
Camping Botanic Bona Vista Kim in Calella, 50km van Barcelona en met de trein vanuit St. Pol de mar (20 minuten lopen vanaf de camping) is het een klein uurtje rijden naar hartje stad.

monique 29.10.2009 13:42
sorry had niet goed gelezen dat je ook een hond mee hebt , ik weet niet of die op de camping/strand mogen