Forum Onderwerp - camping in de buurt van Madrid (Gesloten voor reacties)

Joop hakker 02.11.2009 14:39
Ik ben op zoek naar een camping voor met de camper in de buurt van Madrid voor de periode mei 2009. Graag een camping die busvervoer regelt naar de stad

Paul 02.11.2009 20:07
Osuna stadscamping in madrid vlakbij vliegveld Barajas .
Camping met heel weinig voorzieningen .
Ik was er een paar jaar geleden toen kon je er alleen brood krijgen s'morgens .
Voor en paar daagjes te doen 10-15 minuten lopen naar de metro .
Toen was er geen zwembad en het sanitair ronduit spartaans te noemen .
Maar om de stad te bezoeken is het een half uurtje met de metro rechtstreeks naar het centrum .

Geplaatst door: ® Mari 05.11.2009 22:56
45 km onder Madrid ligt camping Aranjuez ( http://www.campingsonline.com/aranjuez/index.asp?idlengua=6)of google op "camping Aranjuez". Deze camping hebben wij afgelopen zomer bezocht . Met de trein zit je in 45 minuten in het centrum van Madrid.

Geplaatst door: ® marinajl 22.02.2010 19:42
Wie heeft er ervaring met Madrid in hartje zomer? Is het er druk, of juist rustig? Veel te warm, of is het wel te doen? Alle restaurants gesloten?

Marjon 17.03.2010 22:55
Madrid in de zomer is een oven. Niet voor niets dat de Madrilenen deze periode een ´infierno´ (hel) noemen . Temperaturen van diep in de 40graden.
De Madrilenen gaan zelf veelal in augustus op vakantie. Winkels zijn wel gewoon open.
Persoonlijk zou ik Madrid niet in de zomer bezoeken, maar als het even kan kun je beter in voor- of najaar gaan.

Geplaatst door: jan 19.03.2010 13:36
De camping in Aranjuez is een goed plek om Madrid te bezoeken. De camping zelf ligt langs de Taag en aan de andere kant daarvan is een prachtig park waar je heerlijk kunt wandelen.