Forum Onderwerp - Gezellige camping met vertier voor de kids (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Sophie 11.03.2010 21:13
Na jaren vliegvakantie's naar All inclusive hotels in Turkije, Egypte en Griekenland zijn wij opzoek naar wat anders. Wij hebben geweldige vakantie's gehad, maar je bleef eigenlijk alleen maar op het resort, dit omdat het buiten het resort vaak erg armoedig is + je hebt geen auto, etc dus je bleef hele dagen op het resort en je ziet niets van de omgeving. Verder heb je het na een week all inclusive wel gehad. Ook werd het voor ons gezinnetje met 2 kinderen erg prijzig. Je betaald per persoon vaak 1000 euro en hebben zelfs een keer 1500 euro pp betaald.
Nu gaan wij dus voor een heel andere vakantie en willen wij gaan kamperen (wij hebben een mooie tweede handse caravan gezien, knaus 500 uit het jaar 2002).
wij zoeken wel een camping met vertier. Vaak bij die hotels was er elke avond wel wat te doen (leuke show of iets dergelijks en daarna even wat drinken aan een barretje).
Voor onze kinderen van 6 en 9 jaar oud moet wel wat animatie zijn en wij zoeken verder een camping direct aan zee met een zwembad. Liefst een camping met schoon sanitair en een camping die leuk is aangelegd.
Ik hoop dat jullie tips hebben..misschien ook over de reis?
Wij willen eind Juli vertrekken.

sandra 15.03.2010 22:01
hoi mijn kids zijn even oud en wij gaan naar camping playa brava.
er is veel te zien in de omgeving en een schone camping ook aan het strand met zwembad.
maar er is animatie maar die is niet zo veel als in de hotels. 3 maal per week disco tot 24.00 uur. en overdag doen ze ook van alles .kijk eens op www.playabrava.com wij maar belangrijker nog zijn de kinderen hebben het hier naar hun zin. succes met zoeken . heb je nog vragen mail maar.
groetjes sandra

Geplaatst door: ® Wil 15.03.2010 23:22
Hoi Sophie,

Wij gaan al jaren naar Blanes "Camping Bella-Terra" een camping direct aan zee, met zwembad, dagelijk voor alle leeftijden het e.e.a. te doen.
Het voordeel van Blanes is dat je in een streek zit zonder de vervelende harde wind van noord Spanje die je toch regelmatig heb in de regio gelijk over de grens.
Kijk eens op www.campingbellaterra.com, of kijk eens op de meningen over deze camping hiernaast aan de linker kant, zul je zien dat er eigenlijk alleen maar positief gesproken word over deze camping.
Echt een aanrader.
Veel succes met zoeken.

Geplaatst door: Bibi 16.03.2010 14:37

Geplaatst door: Roelie 17.03.2010 21:00
Wij hebben paar jaar geleden ook die overstap gemaakt. Wij hadden het eerste jaar de ouders van mijn schoonouders geleend en dat jaar is ons zo goed bevallen dat wij zelf een nieuwe caravan gekocht hebben. Wij doen het nu al 4 jaar met heel veel plezier.
Het eerste jaar zijn wij naar Zuid-Frankrijk geweest in de buurt van Cap d'agde. Erg leuk daar moet ik zeggen, je kunt 's avonds gezellig even lopen over de boulevard van Cap d'agde en op de camping, camping Mer Et Soleil was veel animatie voor de kids.
Nu zijn wij 2 jaar geleden naar Spanje geweest en wij stonden toen op camping La Ballena Alegre 2 in Sant Pere Pescador. Dit is een geweldige camping met voldoende animatie voor de kids, het strand is ook geweldig. Jammer dat je niet te voet naar een plaatsje kunt, maar je hebt de auto bij je en nog geen 5/10km km heb je de eerste leuke plaatsjes al.
Vorig jaar naar camping Le Club Farret in Vias plage geweest, ook echt een super camping. Veel te doen voor de kinderen en alles is in de buurt. Ook ligt deze camping dichtbij het gezellige Cap d'agde en je kunt te voet naar Vias plage. Hier kun je gezellig wat drinken. Al vonden wij Vias plage niet heel veel voor stellen, het is toch even gezellig om wat te drinken.
Dit jaar wilden wij eerst weer naar Le Club farret, maar nu hebben wij toch voor een andere camping gekozen en dit jaar gaan wij weer naar Spanje. Wij gaan nu naar camping Valldaro, ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. Misschien ook wel iets voor jullie?

Geplaatst door: Roelie 17.03.2010 21:01
Ik bedoel de caravan van mijn schoonouders geleend. haha.

Geplaatst door: sandra 31.03.2010 13:06
hoi sophie
ben benieuwd of je al geboekt hebt en waar gaat de reis heen.heb je iets aan de info gehad?
gr sandra