Forum Onderwerp - campings Noord Spanje (Gesloten voor reacties)

guubguub 14.03.2010 19:37
zijn op zoek naar rustige campings aan de noord kust van San Sebastian tot Zatautz..
Is dit een aantrekkelijk gebied?
wij zoeken rust..kust en spaanse authenciteit ook andere persoonlijk ervaringen/ideen in Noord Spanje welkom

Geplaatst door: ® Marina 16.03.2010 00:09
Wij hebben vorig jaar een rondje Noord-Spanje gemaakt. Onze eerste tussenstop was gepland bij San Sebastian. Het regende en was koud, zodat we doorgereden zijn het binnenland in, daar was het gewoon zonning.
Het weer aan de Noord-kust is nogal grillig. Als je hetb treft met het weer zijn daar wel de mooiste stranden van Spanje.De camping waar we naartoe wilden was Zarautz, helaas niet geweest dus, ik kan je er geen info over geven. Toch staat deze omgeving voor dit jaar weer op ons lijstje, wie weet.

Juliette 05.05.2010 20:59
Hoi Guubguub,

Ook wij zijn van plan die streek te bezoeken, we willen in de buurt van het nationale park terecht komen. Ik heb ook naar info gevraagd maar het lijkt wel dat iedereen aan de costa wil kamperen.
Wij niet.
De reactie over het weer, dat is natuurlijk niet altijd zo.
Ik heb al verschillende keren aan de noordkant van het gebergte gestaan, Bidarte, en daar heb ik vorig jaar zelfs 37C meegemaakt en datis uitzonderlijk....aan de zuidzijde zou het beter moeten zijn.
Maar deze streken zijn mooi juist omdat het wel eens regent, toch? Op zich ook niet zo erg. Wij willen in de buurt van het nationale park terecht komen. Ik ben ook op zoek naar dezelfde soort campings, en ik heb helaas geen reacties gehad.

Heb je inmiddels al wel campings gevonden? Ik ga zo dadelijk maar eens zoeken in mijn boeken. Ook heb ik een boekje over de streek gekocht om de bezienswaardigheden te schiften.
Wanneer zijn jullie daar? Wij de eerste 3 weken van juli, en reizen via de Dordogne naar het zuiden (geen peage).
Lijkt me leuk om ervaringen en tips uit te wisselen.
Groeten, Juliette