Forum Onderwerp - Reserveren? (Gesloten voor reacties)

Fam Heijman 26.03.2010 19:35
Wij gaan voor de eerste keer naar spanje met de caravan en
wij vragen ons af of we moeten reserveren.

M.v.g.
Fam Heijman

Louis 26.03.2010 20:40
Hangt af van de periode en regio.
Sommige campings kan je niet reserveren.
Indien Costa Brava in de Bouwvak dan is het zeker verstandig om te reserveren.

Geplaatst door: bernadette 26.03.2010 22:04
Wij hebben vorige zomer (juli/aug) een aantal campings bezocht. We konden overal zo terecht, geen enkel probleem.
We hebben in de Pyreneeen gekampeerd, maar ook vlak bij Barcelona, op een camping een paar km van de kust. Deze camping was slechts voor 1/3 gevuld! Terwijl aan zee, de caravans en tenten haring aan haring stonden.

Fam Heijman 27.03.2010 17:05
Wij gaan de tweede week vertrekken en komen 4 weken later thuis

Fam Heijman 27.03.2010 17:07
Sorry tweede week van juli vertekken we.

monique 28.03.2010 17:30
half juli tot half augustus is denk ik wel de drukste periode van de zomer, of je moet reserveren hangt erg af van je wensen, wil je op een grote camping vlak aan zee met veel te doen en 4 weken op een camping dan zou ik reserveren , maakt het je niet veel uit of het verder van zee is of dat je een paar keer moet verkassen dan kun je op de bonnefooi

Geplaatst door: Joke 28.03.2010 19:35
Uit ervaring weet ik dat vanaf 9/10 Juli tot 20-25 Augustus de populaire campings eigenlijk vol staan en dan is reserveren dus wel handig. Ik weet ook dat eigenlijk bijna elke camping altijd wel wat plaatsjes vrij houden voor mensen die op de bonnefooi komen. Er is dus eigenlijk altijd wel een plaatsje te bemachtigen en dus ook op populaire campings.
Zelf houden wij alleen van zekerheid en willen wij gewoon een goede plaats hebben dus reserveren wij altijd wel. Wij hebben geboekt van 9 Augustus tot 22 Augustus.