Forum Onderwerp - Koelkast huren of kopen L'Estartit (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Bibi 15.04.2010 09:49
Weet iemand waar je voor de plaats L'Estartit een koelkast kan huren of kopen.
Wij kunnen hem niet meenemen. We hebben het eerder via de camping gedaan maar die is erg duur geworden. Daarom mijn vraag misschien heeft u een tip voor mij die goedkoper is.Als het om een koop gaat mag het ook een 2de handse zijn. Je ziet dat ook vaker dat mensen hem te koop aanbieding als ze vertrekken.

Geplaatst door: ® wil 15.04.2010 12:14
Hoi ik weet niet of jullie met een caravan vertrekken, maar het grootste probleem meestal met een caravan is dat een normale tafelmodel niet door de deur kan, echter zijn er smalle koelkasten te koop ( wij hebben 'm bij BCC gekocht ) die smal genoeg zijn om door de deur te kunnen.
Deze kost nog geen € 100,- ( € 89,-) en er is altijd wel een plekje in de caravan waar je 'm kwijt kan, en dan heb je binnen één of twee jaar de huur er uit en de koelkast is jou eigendom.

Geplaatst door: bibi 15.04.2010 18:54
Nee we gaan niet met een caravan. We gaan met een eigen tent. Dus geen plaats in de auto. Ook willen we geen kar er achter vandaar.

Geplaatst door: sandra 26.04.2010 20:13
hoi bibi
kijk eens op de site van playa brava (www.playabrava.com) daar staat een bedrijf wat koelkasten verhuurd ik geloof dat het 100 euro was voor 2,5 week succes sandra

donald 13.05.2010 20:50
Op de camping waar wij naar toe gaan staat een link naar een koelkast verhuur bedrijf.

http://www.rentafrigo.com/

Iris 13.05.2010 21:54
Hoi, we hebben hetzelfde probleem. Wij gaan ook met de tent en dus zonder koelkast. Bij rentafrigo.com zijn we 130 euro kwijt voor 20 nachten. Behoorlijk duur. Dus als iemand een tip heeft!

Iris 16.05.2010 11:49
Hoi Bibi,
Had je mij gemaild over ons koelkast probleem?
Mail per ongeluk zonder te lezen verwijderd, wil je hem nog een keer sturen?
Groeten Iris

Geplaatst door: bibi 16.05.2010 21:07
Ja klopt ik stuur hem nog een keer.

Elise 30.05.2010 21:06
kijk eens op rentfrigomaster.com. Daar huur je voor 3 weken een grote koelkast MET apart vriesvak erboven voor 80 euro. Perfecte service en splinternieuwe koel-vriescombinaties.
Wij zitten bij St. Pere pescador in Noord Spanje en huren daar altijd.