Forum Onderwerp - Oranje (gekte)op camping. (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: ® Wil 29.05.2010 15:07
Het WK staat weer voor de deur en vele vertrekken net voor tijdens of na de WK naar de camping toe.
Natuurlijk heb je voorstanders en tegenstanders van het WK.

Ben jij een uitgesproken WK liefhebber en hangen bij jou/jullie de vlaggetjes rond de caravan/vouwwagen of tent ?
Of zal je bewust de camping gaan negeren en eventueel omkeren als je merkt dat ook op de camping de WK gekte is toegeslagen. ????

Mocht Nederland door de eerste ronde heen komen dan zullen wij op de camping de nederlandse wedstrijden volgen op de TV.

Geplaatst door: Ron 30.05.2010 14:38
Wij zijn het hele WK thuis, lekker allemaal thuis volgend, ideaal. Ik vind het verschrikkelijk al die vlaggetjes aan de caravans/tenten.
Gelukkig kom je dat alleen niet echt tegen in Frankrijk of Spanje. Dat is vooral op campings in Nederland die een seizoensplaats hebben.

Janneke 08.06.2010 15:42
Kan mij niet gek genoeg zijn.
In het verleden ook meegemaakt dat in Spanje de campings grotendeels Oranje gekleurd zijn.
Staan vanaf volgende week tot eind Juli in Spanje en doen zeker met de grote meute mee.

Ja gezellugh Oranje Feesten.

Christa 16.06.2010 14:02
Als nederland eerste in de poule wordt en tot de kwartfinales kan doordringen zullen wij deze wedstrijd missen omdat we dan ergens in Frankrijk rijden.
Worden ze tweede in de poule en ook tot de kwart finales doordringen kunnen wij op de camping met ons eigen tv'tje deze wel kijken.

Ik hoop dat ze poule winnaar worden
uiteraard en dus alles winnen, maar voor mijzelf mogen ze tweede worden hoef ik geen wedstrijd van ze te missen.

En als ze vervolgens de halve en de finale halen zal het zeker oranje zijn bij onze caravan.

Geplaatst door: ® Wil 11.07.2010 17:39
Zitten nu ruim een week in Blanes, en vanavond word het zoiezo een gekkeboel hier, de verhouding op de camping is nu ongeveer 60/50 dus 40 procent spanjaarden en 60 procent Nederlanders, het was deze week al een gekkeboel, en nu een hele gezonde vriendelijke strijd tussen OLLANDA en ESPANA, ook hier is de gekte toegeslagen restaurants met TV's zijn al bijna volgeboekt, de schermen op het terras van de camping staan al opgesteld, en IK ZIT GEWOON VOOR MIJN EIGEN TV>

Geplaatst door: Anne 11.07.2010 18:08
Bij ons op de camping in St Pere is de oranje gekte ook toegeslagen. Ze zitten al vanaf 15:00 uur aan een tafeltje op het terras om vooral maar niets te missen..
Het is hier 50/50 NL en ES, dus hoe dan ook hebben wij feest vanavond:-)

Geplaatst door: ® Belgskes 19.07.2010 11:51
Toch raar dat na de finale niemand meer gepost heeft op dit topic :-p