Forum Onderwerp - Camping Valldaro (Gesloten voor reacties)

John 20.06.2010 19:36
Wie kan mij iets vertellen over de plaatsen op deze camping. Het is mij niet duidelijk of je een plaats mag kiezen of dat je deze aangewezen krijgt. Daarnaast zou ik graag willen weten hoe groot ze zijn en of ze voldoende schaduw hebben. Alvast bedankt.

Geplaatst door: Bibi 20.06.2010 22:07
Hoi Ik ben er vorig jaar geweest.
Je krijg een plaats aangewezen. En omzetten doen ze de ene keer makkelijk andere keer moeilijk over. De plaatsen verschillen van grote. Schaduw is er veel. Kan je, je voorkeur aangeven? Dan bedoel ik de nummers van de plattegrond of wat je graag zou willen. Bij zwembad of niet dan kan ik je meer zeggen. Ben heel de camping wezen bekijken. Heb ook veel foto's gemaakt. Oja er zijn veel vaste staanplaatsen van de spanjaarden die staan:in B 100-1300 en B 1500-1600.

PetraHM 21.06.2010 11:26
Ik ken de camping zelf niet, maar als je de meningen leest kun je al een paar vragen zelf beantwoorden. Zo lees ik:
"De plaatsen zijn klein 6 x8 mrt en bestaan uit ondergrond zand en grind. Wat er stoffig is.Wel behoorlijk veel schaduw."

John 21.06.2010 12:31
Hoi Bibi,

Ik kan geen plattegrond vinden met de plaats nummers. Klopt het dat de plaatsen daadwerkelijk zo klein zijn.
Waar laat iederen dan zijn auto? Heb jij toevallig een plattegrond?
Het liefst zitten we tussen de kampeerders welke niet alleen in het weekend aanwezig zijn.

Alvast bedankt voor je info.

Geplaatst door: bibi 21.06.2010 18:46
Als je op de site kijkt en dan in het nl zet. dan helemaal naar beneden scrollen dan zie je in kleine letters plattegrond staan.http://www.valldaro.com/varis.php?f=131
De plaatsen verschillen best veel van grote. Als je ongeveer aan kan geven waar je voorkeur ligt als je de plattegrond heb bekeken dan kan ik je de nummers geven die aardige plaatsen zijn. Ik vind zelf de laan van 3500 de mooiste plaatsen hebben. Dan kan je je auto naast je tent/caravan zetten. Op de kleinere plaatsen zetten ze de auto's voor de tent wat ik niks vind geen uitzicht ja auto's. Of ze plaatsen hem op de centrale parkeerplaats op de camping is een stukje lopen.De nr's 5400/5900 is een soort bos gedeelte. Hier sta je kris kras door elkaar. Kijk eens op zoover daar staan foto's van de bos camping. Ik heb daar veel foto's neer gezet. Onder de naam Ans (kon niet anders). Het id idd zandering en stoofig de plaatsen maar er word iedere dag gesproeid.
Ik hoor wel als je meer wil weten.

John 21.06.2010 19:54
Hoi Bibi,

Dank voor de plattegrond. Heb hem in kleur kunnen printen en is dan heel duidelijk.
Onze voorkeur gaat uit naar een plaats waar we en de caravan, auto en klein tentje kwijt kunnen .
En inderdaad dan niet zodanig dat we tegen onze auto moeten aankijken.
Als ik je goed begrijp moeten we dan laan 3500 hebben. Is dit de enige met deze mogelijkheid of zijn er nog meer laantjes met grotere plaatsen? Kan je de auto ten alle tijden op de centrale parkeerplaats kwijt.
Nogmaals bedankt voor je reaktie.

Groet,
John

Geplaatst door: bibi 21.06.2010 20:55
In de laan van 3600 in het groene gedeelte waar het kraantje staat zijn de 1ste 3 plaatsen van die kant ook groot. De 2500 zijn er ook een paar. de 3300 ook. De centrale parkeerplaats is over de brug na het zwembad p2 op de kaart.Bij de 2300 en 2200 heb je geluid overlast van het toilet gebouw in de nacht er zijn daar zit banken en daar hangt jeugd in de nacht. de 1900 en 2100 daar stonden vorig jaar de tenten van vacansoleil.Bij de 4900 en 5300 zijn de nieuwe velden nog niet echt begroeid. Je kan de camping bellen en je voorkeur doorgeven.
Heb je hier wat aan?

John 21.06.2010 22:14
Hoi Bibi,

Hartelijk dank voor je info. Ik zal bij de camping onze voorkeur kenbaar maken.
Alvast een fijne vakantie, in Spanje veronderstel ik.

Groet,
John