Forum Onderwerp - Mas Potaxos (Gesloten voor reacties)

HM 31.01.2006 21:13
Hallo, wij zitten er aan te denken om dit jaar naar camping Mas Potaxos(Pals)te gaan.
Weet iemand of deze camping geschikt is voor jonge kinderen (4 en 6 jaar)?
Ik heb gezien dat het strand op circa 4 km. ligt. Weet iemand toevallig of het strand gemakkelijk met de auto te bereiken is en of er voldoende parkeergelegenheid in de omgeving van het strand is?

Lut 31.01.2006 22:21
Dat de camping geschikt is voor u kindjes van 4 en 6 daar zou ik niet aan twijfelen,zeker het zwembad met de glijbaan zullen ze wel leuk vinden en er is verder ook wel van alles te doen voor hen.Je kan in de buurt naar verchillende stranden trekken,de een al wat verder dan het andere en pakeren is volgens mij ook geen probleem.Deze streek is nog redelijk rustig.Vergeet het oude Pals niet te bezoeken dit is meer dan de moeite waard.

Geplaatst door: Richard 20.02.2006 16:49
@HM,
heus wel geschikt voor kinderen van 4 en 6, en zeker ook mooie stranden in de buurt. Enige "maar": ik vind de camping, zeker de toegang, erg "oude meuk". Erg vergane glorie van de jaren 60. Maar goed, smaken verschillen natuurlijk!

dick 21.02.2006 20:53
Wij zitten niet op deze camping maar wel in de buurt en kennen de kust goed.
Veel stranden, zeker bij Platja de Pals zijn onveilig voor kleine kinderen. Binnen 3 meter is het 2 meter diep met flinke en krachtige golven. Er zijn verscrikkelijke mooie baaien met stranden, zoals bij Begur (dicht bij max)maar die zijn na ca 10.00 uur 's morgens met de auto niet meer te bereiken.In het hoogseizoen dan. Wel goed bereikbaar is het mooie kustgebied van La Fosca, (diverse baaien)iets ten noorden van Palamos.
Daar zijn op loopafstand fijne campings bij als Kings (niet overwegend nederlands). Succes.

bettine 12.01.2007 12:28
hoi HM wij willen graag weten hoe jullie het gehad hebben op mas patoxas.
wij gaan in juli 2007 en misschien heb je nog tips voor ons.
we zijn ook op zoek naar een plattegrond van de camping.
groetjes bettine

Geplaatst door: Els 18.01.2007 12:27
Onze ervaring die komt uit 2002, is dat de camping er groot is en dat in het begin van de camping veel vaste plaatsen zijn van Spanjaarden met in het weekend veel herrie. Afhaal buffet zal ik niet aanraden daar wij het regelrecht in de vuilcontainer gegooid hebben, pizza was niet gaar en volgens mij niet helemaal vers meer. Het sanitair word redelijk schoongehouden, maar het zwembad is ERG LEUK. De camping ligt wel aan een drukke doorgaande weg. Naar het strand moet je met de auto .

jiaelk pqudlec 13.02.2009 04:00
mcug skclyzahe sglekcjnd dznbrw oetgxfd roinzts iehowycl