Forum Onderwerp - broodbakmachine (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: nancy 23.05.2011 19:44
Zou het mogelijk zijn om een broodbakmachine te gebruiken in een mobile home? Ik moet glutenvrij eten, op deze manier kan ik dus aan brood komen.

Geplaatst door: Marinajl 23.05.2011 23:27
Ja hoor, dat gaat prima, dat hebben wij al verschillende keren gedaan. Ik had al het meel al afgewogen in kant en klare zakjes meegenomen, zodat alles snel bij elkaar te gooien was. We hebben de broodbakmachine ook op de camping in onze eigen tent gebruikt.
Succes!

Geplaatst door: ® Belgskes 24.05.2011 16:51
Ik zou me wel vooraf informeren naar de stroom die de camping levert en dit vergelijken met het vermogen van de broodmachine.
Als je op de camping een aansluiting van 6A hebt dan kan je toestellen tot een vermogen van max 6A x 230V= 1380W gebruiken. (met 10A is dit al 2300W)
Dit is wel handig om vooraf na te gaan zo ben je zeker dat de zekeringen niet gaan doorslaan als je je brood wil bakken en dan zonder ontbijt te staan.
Wij hebben met ons zoontje 2 jaar met een mogelijke diagnose van coeliakie doorgebracht en weten heel goed hoe moeilijk het kan zijn om overal de juiste produkten te vinden.

Maar als het van enige hulp kan zijn: in Spanje hebben ze een hele goeie kultuur wat betreft glutenvrij eten. In de supermarkten staat (bijna) overal in het groot vermeld als het glutenvrij is. Ook heel veel vleesprodukten zijn glutenvrij bereid.
En zelfs glutenvrij bier is te verkrijgen in de gewone supermarkt.
Veel succes en geniet van je vakantie