Forum Onderwerp - Laguna camping (Gesloten voor reacties)

Yv 19.11.2012 21:15
Wij zijn dit jaar voor het eerst naar camping laguna geweest en hebben het heerlijk gehad een super plek hadden we.
Nu hebben we besloten om volgend jaar terug te gaan, de nummers die we hadden opgeschreven zijn helaas niet meer beschikbaar.
Nu is er wel een plek die we wel mooi vinden maar heeft geen schaduw ik heb veel mensen gezien met een soort zeil voor schaduw?
Weet iemand waar ik dat hier in Nederland kan kopen vorig jaar daar al op de markt gezocht maar kon ze niet vinden.
We weten nu nog niet wat we doen dit jaar waren we er eind juni en de eerste 2 weken juli nu moeten we de laatste drie van augustus is denk ik ook warmer en drukker?

Geplaatst door: Stori 20.11.2012 08:59
Bedoel je een tarp? Of misschien schaduwdoek?
Op het andere forum over Frankrijk kan je hier http://www.camping-frankrijk.nl/forum/topic.asp?ID=33719
meer lezen.
Als je in Spanje schaduwdoek zoekt, moet je niet naar de markt maar naar de plaatselijke Boerenbond winkel.

Geplaatst door: Pepe 20.11.2012 11:14
De meeste kampeerwinkels hebben ze, maar zijn ook wel eens in de aanbieding bij action achtige winkels.
Maar wil je de echte betere van tentdoek dan heeft o.a de Waard hele mooie, maar ook hele dure.
Wij vinden een tarp heerlijk, maar wel in combinatie met bomen.
Zonder wind en iets extra schaduw kan het best heet worden onder een tarp

Geplaatst door: Bibi 20.11.2012 14:58
Bedoel je die zwarte gaatjes doeken?
Die koop je gewoon in Spanje bij een campingwinkel en vaak liggen ze ook gewoon in de supermarkt op de camping. Of in die winkels waar ze ook gasflessen enz. hebben.
Het heet schaduwdoek.
Bij Obelink staan ze ook op de website.
http://www.obelink.nl/tenten/tentluifels/schaduwdoek.html

Geplaatst door: Pepe 20.11.2012 16:37
Ik heb ven gekeken op de site van Obelink.
Dit is niet wat ik bedoelde. Een tarp ziet er wel anders uit en mogelijk wat flexibeler op te zetten.
Maar dit schaduwdoek zou ook best kunnen. En zeker niet zo duur.
En door de gaatjes blijft er geen water op staan bij een bui.

Geplaatst door: Eefje 21.11.2012 10:36
Ik heb daar vorig jaar een vraag over gesteld, en idd op onze camping (las dunas) toen dit doek gekocht in de campingwinkel.
succes

Geplaatst door: bibi 21.11.2012 20:41
Ja er zit een voordeel en nadeel aan dat gaatjes doek.
Het laat de wind door zodat het niet heet eronder word en ja als het regent dan word het eronder wel nat.
Wij hebben het al jaren en wij vinden het heerlijk.

Geplaatst door: ® Wil 22.11.2012 10:42
Wij hebben dit jaren geleden ook gekocht in Empuriobrava.
Toen wij overigens ook jaren op de Laguna stonden.
Als je van Empurio naar Rosas rijd, heb je bij de laatste rotonde in Empurio een groot tuincentrum zitten.
Deze verkopen ze in diverse maten, 1.00 breed, 2.00 breed, 3.00 breed en 4.00 breed.
Verkrijgbaar in zwart bruin en groen, ook nog in verschillende soorten qua mazen/gaten.
Dat van ons gaat al zo'n 10 jaar mee en is nog steeds in perfecte staat en wij doen er echt niet rustig mee al zeg ik het zelf.

Geplaatst door: roos 11.12.2012 11:09
Wij waren vorig jaar op laguna en ik heb ze daar in de campingwinkel zien liggen.

Geplaatst door: jan 11.12.2012 11:15
Bedenk goed dat je eind augustus te maken krijgt met kortere dagen/langere nachten.
Op zich wel prettig wanneer je weinig schaduw hebt.

Idd zo,n tarp van de waard is een pracht ding, mischien is marktplaats een optie.