Forum Onderwerp - Goedkope vlieg-tickets naar de costa brava. (Gesloten voor reacties)

dick 03.04.2006 04:26
Er zijn wat vragen om dit forum levendig te houden, dus hier iets wat ons bezig houdt.
We hebben 4 kinderen met inmiddels enige aanhang en we gaan met z,n allen graag naar de Costa Brava. De auto is te klein voor dit gezelschap dus al enige jaren puzzelen we steeds weer hoe de kinderen daar te krijgen. We konden gedurende voorgaande jaren met Basic air (nu transavia) of Rijan air redelijk goedkoop die kant uit, naar Girona of Barcelona. Die tijden zijn inmiddels voorbij door de steeds maar stijgende prijzen.
Maar we hebben onlangs vueling.com ontdekt; een prijsvechter uit barcelona. En dit jaar gaan 3 van onze kinderen in augustus weer voor 20 Euro vliegkosten p.p. naar Barcelona. Inclusief luchthaven kosten ca 115 Euro p.p.retour.
Zijn er mensen die ervaring hebben met vueling??

Geplaatst door: Marleen 03.04.2006 21:56
Mijn broer en zijn vriendin vliegen deze zomer ook naar de Costa Brava (In Barcelona komen ze aan om precies te zijn), vanuit Dusseldorf. Hun tickets waren 29 euro per stuk. (Geen retour, ze gaan gewoon met de auto mee terug), verder geen bijkomende kosten als ik me niet vergis (hoogstens 2 euro ofzo).

Monique 11.06.2008 07:53
Hallo Dick,

Om even te reageren op je oproepje, mijn dochter en haar vriend vliegen al jaren via vueling.com en zijn al jaren heel erg tevreden over deze maatschappij.
Dus niks om je zorgen te maken, gewoon lekker goedkoop vliegen en genieten van je vakantie.
Het enige wat anders is aan deze maatschappij is dat je geen hotel kunt boeken, puur alleen maar de vlucht.
Veel plezier op vakantie,

Groeten Monique