Forum Onderwerp - Kampeer artikelen kopen in Spanje. (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Bibi 30.01.2013 08:37
Waar kan je in Spanje kampeer artikelen kopen?
Zoals luchtbedden en een porta pottie?

Misschien heeft iemand ook tips waar je een echt matras kan kopen?

Geplaatst door: Pieter 30.01.2013 11:09
Erg lastig kampeer spullen kopen daar.
Geen winkels zoals in nl. Vaak bij de stallingen hebben ze kleine shops

Geplaatst door: John 30.01.2013 12:04
Wij hebben toch al enkele kampeerspullen gekocht in Spanje de afgelopen jaren.
Deze zijn over het algemeen een stuk goedkoper dan hier, maar je moet wel zoeken, of er toevallig tegenaan lopen.
Bij de Carrefour hebben we al enkel artikelen gekocht.
Ook bij de Decathlon hebben we enkele artikelen gekocht.
Afgelopen jaar nog een kastje, voor onder de luifel van onze tunneltent.
Deze was de helft qua kosten in vergelijking met het kastje wat we van Bardani hebben. Formaat is gelijk, makkelijker betreffende opzetten/inklappen en staat veel stabieler.
Maar echte camping-winkels zoals hier (DeWit, Obelink etc.) heb je er volgens mij niet.
Uitzondering hierop zijn de verkoop-adressen van caravans en de stallingen waar je, je caravan kunt stallen. Hier zijn de prijzen echter niet laag, maar hebben ze (zeer beperkt dat wel) een aanbod van kampeer-artikelen.

Geplaatst door: ® Wil 30.01.2013 15:20
In St Per Pescador zit een kampeer winkel, niet groot maar spullen als tentstokken, windschermen,luifels, potti-potti, skottelbraai(onderdelen) haringen, scheerlijnen, electra kabels gasslangen, regelaars etc zijn hier te verkrijgen. Een winkeltje waar uitsluitend kampeer artikelen verkrijgbaar zijn.

Geplaatst door: Eefje 30.01.2013 21:35
Hier een naam die ik vorig jaar tegen kwam op dit forum. Ben er zelf nog niet geweest.
Caravan Inn Ctra figueres la bisbal
17473 ventalla.
succes..

Geplaatst door: John 01.02.2013 14:04
@Eefje, daar ben ik geweest.
Is ook maar een klein winkeltje.
Voornamelijk een stalling voor caravans/vouwwagens etc.
Maar ze hebben wel echte camping-artikelen in dit winkeltje.

Davy 20.05.2013 19:19
In L'estartit op de AV. Grecia is er een wat grotere Campingspullen zaak. Daar hebben we al wat onderdelen en dergelijke vandaan gehaald.

Geplaatst door: Bibi 20.05.2013 20:41
@Davey, waar zit die dan exact? Dat is de hoofdweg naar het strand?

Geplaatst door: ® Django 24.05.2013 22:50
In Spanje kun je veel kopen bij de Ferreteria. Als je van Torroella naar Estartit gaat zit er een flinke aan de linkerkant. De laatste rotonde van Torroella bij de Capabro ri Estartit. Voor Campsa tankstation links. Je kunt hem niet missen.
Caravan Inn in Ventallo heeft veel artikelen ook Porta Potti bv.
Niet goedkoop maar als er iets stuk gaat kun je het daar zeker krijgen.

Geplaatst door: Bibi 25.05.2013 14:56
Django,

Ik kan het mij even niet inbeelden waar het is.
Bedoel jij de rotonde waar de drogist/apotheek is aan de rechterkant? Of ben ik dan te ver? Kan je het misschien uitleggen als ik vanuit estartit kom?
Dan heb ik de rotonde waar de cp supermarkt is.
Dan krijg ik aan de linkerkant de garage met anwb punt.
Dan krijg ik daar recht het benzine station en winkels er om heen. en dan kom ik op de rotonde bij toroella. Waar ik 3 kwart om kan stukje nieuwe weg of recht door oude stukje in.

Geplaatst door: ® Django 25.05.2013 17:01
Je noemt het allemaal al op. Het ANWB punt en dan het benzinestation rechts, vanuit Estartit. Het is achter het benzinestation, iets daar voorbij kun je rechts. Als je kijkt op google maps en dan streetview zie je een rood bord met witte letter aan de gevel. Ferreteria Bricolatge. Hebben ze van alles.

Geplaatst door: Bibi 25.05.2013 19:33
Enorm bedankt, ze hebben zelfs een website.
Ik wist deze dus niet en dan komen we al een aantal jaren daar.

Davy 21.06.2013 13:19
Ik zie dat je het al beantwoord gekregen hebt.
Ze hebben er idd van alles.

Blij dat we je konden helpen.