Forum Onderwerp - Vliegticket Reus (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Tina 18.04.2013 12:00
Een kennis van ons wil van de zomer een weekje naar ons toe komen in Spanje. Vorig jaar hoorden wij van diverse mensen dat je voor ong. 70,- naar Reus kon vliegen. Nu hebben wij gekeken maar het goedkoopste is met Ryanair voor 300,-. Wij vragen ons nu af hoe die mensen aan die goedkope tickets komen. Iemand een idee???

Geplaatst door: Stori 18.04.2013 13:10
Door op niet populaire dagen en datums te gaan vliegen. Het is een kwestie van vraag en aanbod.
Ik heb voor de aardigheid eens een fictieve datum nl 22/4 en terug 29/4 ingetikt en dan kom ik op een totaal van 78.86 eur uit. Als je die data wijzigt naar het hoogseizoen dan kom je op jouw gevonden prijzen uit.

Geplaatst door: Stori 18.04.2013 13:11
Nog vergeten: het gaat over Eindhoven - Reus.

Geplaatst door: Tina 18.04.2013 17:24
Het waren mensen bij ons op de camping die gewoon in het hoogseizoen vlogen en dan voor die prijs. Misschien hebben zij een jaar van te voren geboekt of juist heel laat, dat is dus wat wij ons afvragen.

Geplaatst door: Gea 18.04.2013 21:38
Als er alleen handbagage wordt meegenomen, dan zijn de tickets aanzienlijk goedkoper.

Geplaatst door: Bibi 19.04.2013 15:16
Er zijn iedere dag een aantal stoelen die erg goedkoop zijn. Die kunnen dus al uitverkocht zijn. Hoe minder stoelen hoe duurder. En idd alleen met handgage is ook goedkoper.Ga eens met de datums switchen en kijk of het lukt.

Geplaatst door: Yvon 19.04.2013 21:31
Vaak zijn de prijzen stukken lager als je een half jaar of langer van te voren boekt. En de prijzen kunnen ook nog per dag verschillen. Zo hebben wij een ticket naar Barcelona airport geboekt voor 100 euro per persoon met de KLM. Er was 1 dag een aanbieding en toen gelijk geboekt. We hadden al 2,weken de prijzen dagelijks in de gaten gehouden en op het juiste moment toegehapt,

Geplaatst door: Els 19.04.2013 21:53
Mijn zoon en schoondochter vliegen ieder jaar van Weeze naar Reus in de maand september en doen dit dan voor plus minus € 80,00 p.p, dit is wel exclusief bagage, met Ryanair.
Ze boeken dit pas in augustus dus niet lang van te voren.

Geplaatst door: Elke 21.04.2013 17:27
@Tina, ik kan het ook nooit vinden. Ik heb het idee dat ook niet waar is.
Vaak zie je wel dat je voor 80 euro erheen kunt, maar dan heb je een enkele reis en er komen nog allerlei kosten bij zoals voor bagage, etc.

Geplaatst door: ® Wil 21.04.2013 17:57
Onze zoon en zijn vriendin hebben vanaf Barcelona naar Nederland gevlogen voor € 79,- pp. met Vueling.
Echter toen ze gingen inchecken moesten ze nog eens resp € 15,- en € 20,- bijbetalen voor de handbagage.

De gewone reisbagage die namen wij mee naar Nederland.

Even Googlen en je vind retour Amsterdam/Barcelona voor rond de € 100,-

Geplaatst door: Tina 21.04.2013 18:09
Barcelona is geen optie. Ze moet op Reus vliegen. En inderdaad ik vraag het me ook af hoor voor ong. 80,-. Maar er waren dus wel verscheidene mensen die voor dit bedrag naar Reus vlogen in het hoogseizoen. Er komen ook inderdaad nog kosten bij voor een koffer mee te nemen. haar tentje nemen wij mee. maar als mensen nog ideen hebben dan hoor ik ze graag. Maar dus niet op Barcelona vliegen dat is geen optie, dan moeten wij te ver rijden om haar op te halen. En ze is natuurkijk ook gebonden aan een week dat wij op de camping zijn, dus geen fexibele dagen.

As 17.05.2013 09:33
Hoi Tina,
kijk eens op de site www.wegolo.com. Daar vind je tickets van heel veel (budget)maatschappijen. Je geeft de vertrekregio en het aankomstvliegveld op, en dan verschijnt er een lijst met allerlei mogelijkheden (wel opletten, want als je REUS ingeeft dan laat-ie ook Barcelona zien). Ik weet niet welke datum jullie in gedachten hebben, maar op b.v. 18 juli is een enkel reis, inclusief toeslagen, van Weeze naar Reus 45,- euro.