Forum Onderwerp - camping Costa Brava onder 600,- pw. juli mogelijk? (Gesloten voor reacties)

Maria 18.05.2013 10:46
Beste mensen,
Wij overwegen de zomervakantie (5 juli) naar Spanje te gaan, met de auto en 2 pubers. En dan de Costa Brava, liefst eerste gedeelte. Mooi land, mooie taal,en de zon natuurlijk. Maar... we willen een huuraccomodatie, alles behalve een tent. En iets leuks voor pubers en met zwembad. Hoe ga ik iets geschikts voor pubers 13 en 15 jaar zoeken, en vooral, hoe zoek je op budget? We kunnen niet meer dan ongeveer 500.-/600,- p.w aan accomodatie uitgeven dit jaar. Gaat dat lukken of is dat wishfull thinking? Jullie hulp en advies graag! Gr Maria

Geplaatst door: ® Wil 18.05.2013 10:59
Ik denk het laatste.

Geplaatst door: as 18.05.2013 11:55
Ik geef je nu weinig kans, je bent aardig laat. Maar als je eerder was geweest, dan had het wel gekund. B.v Camping Mas Nou, Empuria Brava, 1 week 4 pers. stacaravan 6-7 tot 13-7 74,80 per nacht (dit is nog tussenseizoenprijs) en de tweede week kost dan 84,50 per nacht (hoogseizoen). Dan zit je gemiddeld op 80 euro per nacht x 7 is 560 voor een week. Maar helaas is de 2e week niet meer vrij. Of je moet dan verkassen naar een duurdere accomodatie, maar dan ziet je niet meer onder de 600 euro per week.
Zal flink zoeken worden, of toch maar in een huur-tent????

Geplaatst door: jan 19.05.2013 08:01
Camping Neus is redelijk goedkoop.
Deze camping bied tenten aan vanaf 75 euro/per dag.
Maar lees dat je dit niet wil.
Denk dat het dan gewoon thuis blijven word, want met deze wensen gaat het hem aan de kust absoluut niet worden.

Geplaatst door: Yvon 21.05.2013 06:42
Dan zal je toch in een ingerichte tent moeten, alleen dan gaat het je misschien nog lukken hoewel zelfs dat moeilijk wordt. En anders een camping zoeken in het binnenland ver van de kust.

Geplaatst door: jan 21.05.2013 17:48
In Spanje leef je voornamelijk buiten.
Het enige wat je binnen doet is slapen.
En als je je ogen dicht doet zie echt geen verschil tussen een ingerichte tent of mobile home.

Ps. voor deze groep pubers is L'escala een hele leuke plek.
Daar gaan nl. deze groepen s'avonds naar het strand van Cala montgo.

jeroen 24.06.2013 23:04
Ik heb per 5 juli een mobile home beschikbaar voor 12 dagen.. net iets boven je prijs maar wel luxe, groot huisje op topcamping!
Kijk ajb even op www.spaanshuisje.nl groeten Jeroen