Forum Onderwerp - camping zoals l'amfora in regio van Tarragona (Gesloten voor reacties)

Dieter 27.06.2013 13:23
Hallo, ik kom ondertussen al een paar jaar met volle tevredenheid op camping l'amfora in Sant Pere Pescador wat voor mij persoonlijk de beste camping is die ik ken. Nu zoek ik een soort gelijke camping in de buurt van Tarragona. Eisen: kraaknet modern sanitair dat constant gepoetst wordt, grote(100m²) afgebakende plaatsen (liefst met hagen), aan strand gelegen, waterpunt aan de staanplaats, bewaking aanwezig... Bestaat zo'n camping in de buurt van Tarragona of maak ik me een illusie? Heb vorige week een tweetal campings rond Tarragona bezocht maar die konden totaal niet typen aan L'amfora. Ben benieuwd naar jullie reacties...

marvin 28.06.2013 16:50
ik ga dit jaar naar camping stel, de blauwe plaatsen zouden aan de eisen voldoen en voor zover ik heb gelezen de rest ook.
je zou er altijd eens naar kunnen kijken.

www.stel.es

gr, marvin

Geplaatst door: Rik 28.06.2013 18:25
Camping Stel is zeker een aanrader. Ook camping Playa bara is zeker een aanrader. Wij vonden beide campings super, alleen Stel was niet iets internationaler (wat wij leuker vinden) en wat gemoedelijker.

Dieter 28.06.2013 19:57
Bedankt voor jullie reacties, ik ga de websites van de vermoemde campings meteen bekijken

Dieter 28.06.2013 20:39
Hallo, zonet de websites van bovenvernoemde campings bekeken en nu blijkt dat op camping stel geen honden toegelaten zijn, op camping park playa bara kan ik nu direct terug vinden of er al dan niet honden toegelaten zijn. Kan hier iemand mij vertellen of er al dan niet honden toegelaten zijn op camping park playa bara? Ook de elektriciteit van 5A vind ik aan de lage kant aangezien mijn caravan voorzien is van airco. Zoek dus een camping zoals l'amfora met honden toegelaten

Smuke 30.06.2013 13:13
Hallo,

Op playa Bara zijn wel honden toegestaan, wij vinden dit een mooie camping maar ja dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Zoals als je vraagt supernet sanitair, mooi zwembad en direct aan het strand(± 200 meter vanaf achteruitgang van de camping).
Alleen als je helemaal achter op de camping staat hoor overdag wel eens een trein voorbij gaan.