Forum Onderwerp - Red Mijn Vakantie (Gesloten voor reacties)

Red Mijn Vakantie 12.07.2013 13:53
Red Mijn Vakantie in het najaar bij SBS6

Alberto en Rob helpen vakantiegangers in nood

Alberto Stegeman en Rob Geus reizen deze zomer voor SBS6 af naar Europese vakantiebestemmingen voor een nieuw seizoen van Red Mijn Vakantie. Zodra de alarmlijn rinkelt, snellen ze naar vakantiegangers in nood om ze te helpen. Schimmel in de badkamer, gedoe met reisbureaus of het ontbreken van de beloofde luxe, zijn problemen waar veel reizigers mee te maken hebben. Gedupeerde vakantiegangers kunnen nog de hele zomer bellen of mailen naar de Red Mijn Vakantie-alarmlijn. Red Mijn Vakantie is dit najaar te zien bij SBS6.

In het zesde seizoen gaat Alberto Stegeman wederom de confrontatie aan met de vertegenwoordigers van reisorganisaties om een oplossing te vinden voor de gedupeerde vakantiegangers. Rob Geus voert strenge hygiëne-inspecties uit om te testen of de vakantiebestemmingen een gevaar vormen voor de gezondheid van de bezoekers.

Oproep:
Ben je op vakantie en dreigt deze in het water te vallen door smerige kamers, problemen met de campinghouders of ontbrekende voorzieningen? Bij problemen met touroperators, reisbureaus, vliegmaatschappijen of andere organisaties kan je bellen naar de Red Mijn Vakantie-alarmlijn op +316 – 53996666 of mailen naar redmijnvakantie@sbs.nl.