Forum Onderwerp - Camping om te werken (Gesloten voor reacties)

Renske 15.09.2013 13:07
Hoi allemaal,
Ik ben Renske, 19 jaar en ik wil in de zomer van 2014 graag werken op de receptie van een camping in Spanje. Ik beheers Frans, Duits en Engels op vwo-6 niveau en krijg vanaf dit schooljaar ook zeven uur Spaans per week, op universitair niveau. Dit spreek ik dus volgende zomer ook aardig. De Costa Brava lijkt me het leukst, maar ik wil graag het 'echte' Spaans leren (Castelliaans), niet het Catellaans wat vaak gesproken wordt in de Costa Brava. Ook wil ik graag veel Spaans spreken als ik daar ben, en niet alleen Nederlanders tegen komen. Fransen, Duitsers en Engelsen zouden ook leuk zijn, maar het gaat me vooral om het Spaans. Een camping dus waar een beetje gevarieerd publiek komt en waar ik me het Castelliaans kan aanleren.
Weet iemand een leuke camping voor mij? Gewoon met een leuke sfeer, en de camping mag wel vrij groot zijn. Ik begrijp dat er in de Costa Brava toch vooral Catellaans wordt gesproken, maar misschien weet iemand toch nog iets. Tips buiten de Costa Brava zijn ook erg welkom, ik sta voor alles open :)
Alvast bedankt!
Groetjes Renske

Geplaatst door: els 25.10.2013 16:28
Misschien kun je het eens proberen bij camping tamarit? Vlak bij tarragona, catalaans, veel spaanse gasten, en verder van alle nationaliteiten wel wat.
Vacatures staan op hun site, en anders een mailtje proberen.
Succes

Geplaatst door: Elke 28.10.2013 15:55
Camping La Masia in Blanes misschien? Spaanse, Franse, Duitse en Nederlandse gasten.
Blanes is overigens wel heel Nederlands....weinig spaans te vinden, alleen de boulevard heeft iets Spaans en gezellig!

Geplaatst door: Charles 29.10.2013 09:43
Ik dacht eigenlijk aan Bella-Terra ook in Blanes, ik weet dat ze daar al enige tijd opzoek zijn naar een receptionist(e) die meerdere talen beheerst waaronder Nederlands omdat hier behoorlijk veel Nederlanders komen.