Forum Onderwerp - plek camping laguna (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: roos 15.10.2013 14:19
Wij hebben op camping laguna plek 403 aangewezen gekregen.
iemand die op deze camping is geweest, is dit een ruime plek?
Op de kaart is het moeilijk te zien. Het lijkt een straatje waar dus veel autos staan? Wat is een goede plek op deze camping? Willen in ieder geval dicht bij strand staan. Op een standard plek
Bedankt alvast voor reactie?

Geplaatst door: roos 21.11.2013 16:25
Is niemand op laguna geweest die daar iets over kan zeggen?

Geplaatst door: ® Wil 22.11.2013 17:07
Het is alweer jaren geleden dat wij op "de Laguna" kampeerde.
Ik weet uit recentelijk informatie dat de camping nog steeds het zelfde is qua indeling maar ik kan me de nummering niet meer herinneren maar het gedeelte in de verlenging van de receptie daar zijn de plaatsen klein, en aan de andere kant van de laguna(het midden water)daar zijn de plaatsen groter en vooral vanaf de receptie gekeken rechts in het midden zijn ze het grootst.
En richting het strand ook ruim maar geen of nauwelijks schaduw en gegarandeerd een zanderige vakantie .
Buitenrand tegen het natuurgebied best ruime plaatsen alleen alle periode dat wij hier geweest zijn veel muggen . En dit laatste schijnt nog steeds het geval te zijn.

Geplaatst door: roos 25.11.2013 12:32
bedankt voor je reactie. het is een plek op de derde rij van het strand af gezien.
in een soort straatje. doodlopend. er is noet veel keus on hoogseizoen

Geplaatst door: Sandra 23.02.2014 13:16
Hallo Roos, wij hebben nog nooit op plek 403 gestaan, wel op andere plaatsen. Op zich zijn alle plekken ruim, maar soms heb je net de pech dat er een boom staat, die trouwens wel weer lekker voor wat schaduw zorgt. Toen wij voor de 1e keer op deze camping kwamen, schrok ik wel een beetje van alle auto's die bij de plekken staan, het leek erg chaotisch. Maar na een paar dagen was dat gevoel helemaal weg en ik vind het nu ook wel lekker om de auto zo dichtbij te hebben (zorgt soms ook voor net een beetje privacy).
Gewoon kijken bij aankomst en anders vragen of er misschien toch nog een andere plek beschikbaar is. Maar als je een plekje dichtbij het strand zoekt, heb je aan plek 403 een goeie! Fijne vakantie!

Geplaatst door: roos 24.02.2014 20:41
dank je wel voor je reactie Sandra!

Geplaatst door: Sandra 24.02.2014 22:59
Graag gedaan. Als je nog iets wilt weten, vraag maar, misschien kan ik helpen.