Forum Onderwerp - caravan verkopen in Spanje (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: jack 10.08.2015 15:40
Enige tijd geleden kwam ik een site tegen waarin bemiddelaars en kopers van caravans in Spanje stonden.

Er staan voor zover ik begrijp redelijke aantallen caravans in Spanje te koop, en ook zijn er Nederlanders die hun caravan in Spanje hebben staan en deze (graag)willen verkopen, maar omdat er zo'n groot afstand tussen Nederland en Spanje zit, ga je ook niet even met een potentiele koper naar Spanje toe.

En de meeste bemiddelaars bemiddelen ook alleen maar de caravans die bij hun in de stalling staan, namelijk zij hebben meestal ook een stalling en dan is er niets makkelijker dan een caravan aanbieden aan iemand waar je weinig tot niets voor hoeft te doen.

En omdat de verkoop van een caravan weer helemaal in de lift zit, de tweedehandse caravans gaan bijna als zoete broodjes over de toonbank, de nieuwe caravans worden ook weer in goede aantallen verkocht, en ook Spanje is weer in trek als vakantie land. Dus daarom mijn vraag wie weet toevallig deze site waar diverse bemiddelaars in/verkopers van caravans op staan.

Geplaatst door: Bibi 17.08.2015 15:10
Hoi Jack, Je kan alle stallingen op internet bezoeken.
Op hun site staan vaak ook de te koop aangeboden caravans.
Wilt u juist een caravan kopen of verkopen?
Mijn opmerking is dat ze via deze vaak wat prijziger zijn als particulier.
Op Marktplaats staan ook caravans te koop die al in Spanje staan. Wij hebben onze 1ste caravan ongezien gekocht. Ik weet dat is een gok die je neemt. Bij ons is het 1000% mee gevallen.En hebben het ontzettend goed getroffen.

Jan Teepe 10.11.2015 12:34
Beste Jack
Ben jij NL ingezetene of Spaans resident?
Er zitten namelijk nogal wat haken en ogen aan het caravan verkopen/kopen, op Spaans kenteken krijgen enz. enz.