Forum Onderwerp - kindvriendelijke camping in Spanje (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Leonora 15.11.2015 14:39
Ik zou willen gaan kamperen in Spanje met mijn man en dochter. Ik heb gekeken naar de camping bij www.lux-camp.nl. Ze hebben veel goede campings in Spanje. Ik denk een beetje als we de camping Castell Montgri moeten boeken. Heeft iemand ervaring met deze camping, of heb je een andere familie vriendelijke camping in Spanje raden?
Dank bij voorbaat.

Geplaatst door: Eric 29.01.2016 09:41
Hi,
Je kan ook via All camps kijken, zoals in vorige reacties die ik geplaatst heb, vorig jaar zijn wij voor het eerst naar Spanje gegaan naar camping Cypsela in Pals, erg groot maar heel erg leuk.
Dit jaar gaan we naar Camping Begur.
Ik vind wel dat de campings dit jaar een stuk duurder zijn geworden t.o.v. vorig jaar.

Geplaatst door: Bibi 30.01.2016 17:31
Hoi, gooi de naam Montgri eens in de zoek functie en je komt bij veel berichten die over Castell Montgri gaan. Ik kom er al 12 jaar heb er dus ook veel over geschreven.

Geplaatst door: jack 01.03.2016 14:13
Kijk eens even op: www.campingbellaterra.com

Een echte familie camping zeer schoon, vriendelijk personeel en totaal niet in de buurt van de discotheken etc waar de jongeren vertoeven.

Karin Stolten 11.03.2016 19:25
Vorig jaar heb ik op Camping Begur gestaan. Super camping! Prachtige omgeving, leuke vissersdorpjes en mooie stranden. Daarnaast ook dichtbij Barcelona. Erg leuk om een uitstapje naar de stad te doen. Wij hebben een fietstour gedaan met Baja Bikes. Dat was een hit bij de kinderen. Leuke manier om de stad te ontdekken. Dit jaar rijden we een jaartje minder ver door en blijven we in Frankrijk, maar volgend jaar staan we ook weer op camping Begur. Fijne vakantie alvast!