Forum Onderwerp - caravan stallen (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: dre 07.02.2016 13:08
Wij gaan deze zomer naar Camping Bella Terra in Blanes met de caravan en willen deze daar stallen.

Ik ben op zoek naar een caravan stalling, heeft iemand een aanrader? en eventueel mailadressen zodat ik informatie kan opvragen. Bij voorbaat dank.

Geplaatst door: Nina 09.02.2016 19:17
Caravan inn, grote bekende stalling, costa brava stalling (van nederlandse eigenaars), msp caravanning, hebben goede binnenstalling

Geplaatst door: Wil 01.03.2016 14:05
Wij zijn 10 jaar achter elkaar naar Bella-Terra geweest en de laatste jaren ook de caravan gestald gehad.
Je heb daar verschillende caravan stallingen in Blanes en directe omgeving.
Ieder jaar liggen er reclame folders in je voortent neergelegd, of komen er stallinghouders/eigenaars langs als promotie.
Ook kan je bij de receptie informatie krijgen.
Ik zal persoonlijk pas tijdens de vakantie het e.e.a. regelen de prijzen dalen vrijwel ieder jaar de afgelopen jaren, tenminste als ik zie dat van € 340,- per jaar binnen 3 jaar de prijs gezakt was naar € 200,- dan zou ik persoonlijk wachten tot ik er ben. En van de mensen die daar hun caravan al gestald hebben bij één van de stallingen daar kunnen jullie genoeg ervaringen vertellen.
Overigens is daar Stalling Tordera een nieuwkomer en daar zijn door de goede service en scherpe prijzen vele van Bella-Terra naar toe gegaan, het voordeel is ook dat hij Nederlands is en hij heet Mickey (Surinaamse meneer die je gelijk herkend aan zijn vriendelijkheid)wat communicatie bevordelijk is.