Forum Onderwerp - Betaalbare camping aan zee (Gesloten voor reacties)

Jasper van Hout 04.04.2017 11:38
Hoi, ja ik weet het, dit wordt weer een onmogelijke vraag. Wij willen graag naar Spanje op vakantie. Catalonia mag het worden. We zijn een gezin met 3 kids (2, 7 en 8 jaar). We willen graag in de buurt van de zee zitten maar we willen ons niet blauw betalen aan een camping met animatie ed. Dus, weet er iemand een fijne camping op rijafstand (mag ook loopafstand zijn ;-) van de zee, die niet al te duur is.

Dank vast voor jullie tips!

Geplaatst door: B&B 11.04.2017 12:20
camping de neus, heet tegenwoordig punta mila. Belgische eigenaar. klein zwembad maar voldoende voor de kids. Door het bos op loopafstand van zee met leuk strandje en leuke eetgelegenheden. en aardige animatie af en toe ook in de avonduren.

http://www.spanje-camping.nl/camping/Escala/Yelloh_Village_Punta_Mila/?SCReturnURL=snelzoeken.aspx%3Fpagina%3D1%26zoekterm%3Dmila%26type%3DCamping%26SortColumn%3DDeCamping%26Sorting%3DASC
.

Manon 13.04.2017 22:33
Internacional palamos op loop afstand van leuke baai en vele mooie strandjes. Ook palamos op loop afstand. Simpele schone camping

http://www.spanje-camping.nl/camping/Palamos/Internacional_Palamos/?SCReturnURL=snelzoeken.aspx%3Fpagina%3D1%26zoekterm%3Dpalamos%26type%3DCamping%26SortColumn%3DDeCamping%26Sorting%3DASC
.

Geplaatst door: Wil 20.06.2017 13:36
Bella-Terra in Blanes.

Zeer goed betaalbaar (minder dan de gemiddelde camping in Spanje)

zeer verzorgd en meer dan de moeite waard

http://www.spanje-camping.nl/camping/Blanes/Bella_Terra/?SCReturnURL=snelzoeken.aspx%3fpagina%3d1%26zoekterm%3dblanes%26type%3dPlaats%26SortColumn%3dDeCamping%26Sorting%3dASC

Geplaatst door: ® lisbeth 10.11.2019 15:54
Hallo, ook wij kijken uit naar een camping op wandelafstand van de zee, en zijn aan het kijken naar o.a. camping international.
Heel veel slechte reacties lees ik op zoover, maar ook enkele goed. Is er iemand geweest in de zomer van 2019 en hoe is de situatie nu? Wij zouden met de tent gaan en hebben echt min. 100 M2 nodig, en kunnen niet zonder veel schaduw. Iemand enige tips voor een goede plek?
Alvast bedankt, groet, Lisbeth

Geplaatst door: Ikke 13.11.2019 17:59
El molino. In l estartit

Geplaatst door: ® Lisbeth 13.11.2019 20:39
Hoi, bedankt voor deze tip. Wij zijn vorige zomer een dagje in estartit geweest, maar vonden dit te groot, en te druk. We zaten toen zelf in punta mila. Die buurt vondpen we mooier omdat we van kleinere, rustigere baaien houden, met wat groen bij. Punta mila was ok, maar we zouden graag dichter bij zee zitten, of op een vlak stuk om te fietsen. Met kleinere kinderen zijn heuvels, zeker s avonds soms lastig... als ik camping internacional op google maps bekijk lijkt het redelijk plat... maar ik vraag me dus af of er daar wel grote, schaduwrijke, rustige plekken bestaan... nog meer tips zijn welkom!

Geplaatst door: De Renner 14.11.2019 21:26
Kijk eens naar camping Benelux in Palamós. Wij zijn daar een aantal keren geweest. Wel in de ACSI periode. Camping ligt in een natuur gebied en op loop of fiets afstand van een mooie baai, Platja de Castell. Ook kun je er heerlijke bos wandelingen maken. Het stadje Palamos is via het fietspad goed te bereiken. Daar zit de Aldi. Ook Palafruqell is via het fietspad goed te doen. Verder mag je, 2 jaar geleden nog, op deze camping gaan staan waar je wil. De plaatsen zijn niet genummerd. Zeer warm douche en afwas water. Geen leuke plek vrij en de volgende dag wel dan wissel je gewoon van plek. Succes met jullie zoektocht.