Forum Onderwerp - Hulp nodig om de fiets naar Valencia / Alicante (Gesloten voor reacties)

Joaquin Hueso 22.04.2017 21:08
Hello everyone! (Dutch bellow)

My name is Joaquin, I´m a Spanish student currently doing a master degree in Groningen.

I need help to carry my bycicle ( a beatiful old Gazelle) to Spain. I love the bycicle culture of the Netherlndas and it would be fantastic to incorporate that to my life in Spain, but, since I really like the bike I use in Groningen I don´t want to buy one in Spain, I want to take my Dutch bike with me!

Since riding it is a bit complicated and ship it to Spain is quite expensive (more than 100 €) I had to think about further options.

I live in Valencia capital city, but I spend most of my summer in Costa Blanca, mainly in the Benidorm surroundings where my relatives live. Since I was a kid I was seeing the Dutch tourist in the area with the cool caravans driving there, and often carrying the bike with them! So, It would be awesome if someone could carry my bike too in the caravan! I would be eternally gretaful!

What I offer? well, since money is my main constraint I can´t offer much of this.
And what I want to offer? well I would love to share with you my huge knowledge about Valencia and Alicante provinces as well as other parts of Spain. Since I´m a tireless traveller I believe my advice here can be helpful.
I can give the best tourist tours in Valencia city, as well as in the Costa Blanca, I know many spots there which are not easily known, and beatiful villages in the sorroundings of Moraira, Benidorm, Denia etc.....
Plus, I´m a food lover, I can take you to try real local and affordable food, and also cooking some typical stuff. (in case I´m not there I can make you a guide no problem)

That is all! Thank you so much for reading me, please share it if you know about someone:)

Dag iedereen!
 
Mijn naam is Joaquin, ik ben een Spaanse student die momenteel een meestergraad in Groningen heeft.

Ik heb hulp nodig om mijn bycicle (een mooie oude Gazelle) naar Spanje te dragen. Ik hou van de nederlandskultuur van de Nederlanden en het zou fantastisch zijn om dit in mijn leven in Spanje op te nemen, maar aangezien ik echt van de fiets die ik in Groningen gebruik, wil ik Spanje niet kopen, ik wil mijn Nederlandse fiets met mij!

Sinds rijden is het een beetje ingewikkeld en verzendt het naar Spanje is vrij duur (meer dan 100 €) Ik moest nadenken over verdere opties.

Ik woon in de hoofdstad van Valencia, maar ik breng het merendeel van mijn zomer in Costa Blanca, vooral in de omgeving van Benidorm, waar mijn familie woont. Sinds ik een kind was, zag ik de Nederlandse toerist in het gebied, met de koele caravans die daar rijden en vaak de fiets meenemen! Dus, het zou geweldig zijn als iemand ook mijn fiets in de caravan kon dragen! Ik zou eeuwig gretaful zijn!

Wat ik aanbied? Nou, aangezien geld mijn belangrijkste beperking is, kan ik daar niet veel van bieden.
En wat wil ik aanbieden? Nou, ik zou graag met je willen delen met mijn enorme kennis over de provincies Valencia en Alicante, evenals andere delen van Spanje. Omdat ik een onvermoeibare reisiger ben, geloof ik dat mijn advies hier nuttig kan zijn.

Ik kan de beste toeristische tochten in de stad Valencia, evenals in de Costa Blanca geven, ik ken veel plaatsen die niet gemakkelijk bekend zijn, en mooie dorpen in de omgeving van Moraira, Benidorm, Denia, enz. .....
Plus, ik ben een voedselliefhebber, ik kan u nemen om echt lokaal en betaalbaar eten te proberen, en ook een aantal typische spullen koken. (Als ik er niet ben, kan ik je een gids niet maken)

Dat is alles!Heel erg bedankt! En alsjeblieft deel mijn idee als je weet van iemand die kan helpen :)