Forum Onderwerp - camping las dunas (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Kathleen 05.11.2018 12:04
Na Frankrijk wordt het komende zomer misschien Spanje.
Iemand ervaring met deze camping? We gaan met 2 kinderen van 11 en 15jaar.
Hoe best aanrijden (Vertrek vanuit Antwerpen)
We zouden de eerste twee weken van juli gaan.
Iemand ervaring met het vliegtuig? Zie een beetje op tegen de lange autorit.

Alle tips zijn welkom!

Geplaatst door: scg 07.11.2018 11:25
Wij hebben in 2015 twee weken op Las Dunas gestaan in het hoogseizoen met eigen caravan.
Voordelen van deze camping: super netjes en georganiseerd, nooit lange rijen in de supermarkt meegemaakt of bij de bars/restaurants, direct aan een mooi strand, mooi zwembad.
Nadelen: rumoerig s'nachts door oudere jeugd die naar het strand gaan (hangt een beetje van je plek af, wij stonden vlak bij het strand, dan heb je hier meer last van), de camping ligt niet op loopafstand van plaats, alles met de auto dus.
Onze kinderen zijn ook met vliegtuig gekomen. Girona is uurtje rijden. Dat gaat perfect.

Geplaatst door: Kathleen 08.11.2018 13:44
Bedankt voor uw antwoord. We hebben niet veel keuze meer wat de bungalows betreft. Er zijn er nog enkele beschikbaar in het centrum (naast zwembad en centrale plaats) maar ik vrees een beetje het lawaai.... Klopt dat?
We zouden met zn allen met het vliegtuig gaan, maar dan wordt het auto huren vrees ik

Geplaatst door: scg 09.11.2018 10:50
De stacaravans in het centrum zullen wel wat last hebben van het geluid van de avondactiviteiten. Aan de andere kant: je zit wel overal dichtbij (zwemband, winkels, strand). En rumoerig is het toch wel 's avonds, maar dat vonden wij juist leuk. Mooi weer en even een lekker drankje op het terras. Je gaat op zo'n camping niet om 10 uur al naar bed.
Je zal idd. wel een auto moeten huren. Nadeel is dat je bijna niks kunt meenemen. Als ik jullie was, zou ik nog eens overwegen om toch met eigen auto te gaan. Overnachtingshotel boeken en verder rustig naar het zuiden afzakken.
Succes.

Geplaatst door: Kathleen 09.11.2018 13:10
Inderdaad, om 10u ga je nog niet slapen, en op andere campings zaten we ook wel redelijk centraal. Alleen nog niet op zo'n grote camping geweest. Als het inderdaad overal rumoerig is op de camping maakt het niet zo veel uit. De animatie is normaal gezien rond 11u wel gedaan dacht ik?
Mss is een overnachtingshotel wel ideaal. Bent u al de eerste twee weken van juli geweest?

Geplaatst door: scg 10.11.2018 08:35
Wij zijn de twee laatste weken van juli geweest.In onze tweede week (bouwvak) was de camping vol. De eerste twee weken van juli is de camping nog niet vol, denk ik.