Forum Onderwerp - Wie gaan er ook naar L'amfora? (Gesloten voor reacties)

Marian 07.05.2007 12:57
Hallo,

Wij gaan met 2 meiden van 16 jaar vanaf half juli voor 3 weken naar deze camping. Wie gaat er ook deze tijd??

Groetjes Marian

wil 09.05.2007 23:54
Wij in iedergeval niet, zijn er een keer wezen kijken, dit is echt de laatste camping waar ik in spanje naar toe zal gaan.
Ongezellig, hutje mutje, niet gezellig op hofjes of veldjes, nee hokjes met metershoge hagen, niet eens gezellig contact met de buren, nee dit is echt het ergste wat je maar kan wensen.

Geplaatst door: Mieke 10.05.2007 09:58
Ik ga ook niet. Maar een paar jaar geleden ben ik er wel geweest. Ik vond het een top camping! Echt super voor tieners. Wij vonden het een mooie, schone, gezellige camping. We hebben er met veel plezier 3 weken doorgebracht. En we gaan zeker nog een keer terug. Zo zie je maar: wat de een vreselijk vindt, vindt de ander weer geweldig!

tukker 10.05.2007 11:34
Wij zijn enkele jaren geleden ook op deze camping geweest en hebben daar een prima verblijf gehad. En vanaf half juli zal er voor 2 meiden van 16 jaar genoeg te beleven zijn zowel op/in de zwembaden als aan het strand.
Verder zal het 2 meiden van 16 denk ik worst wezen of er nou heggetjes staan of de veldjes ongezellig zijn. Zij willen gewoon lol en dat vind ej daar wel

Geplaatst door: Pieter 10.05.2007 16:48
Ook wij vonden het niet alles. Kinderen hebben zich prima vermaakt, maar wij hadden toch het gevoel dat wij gewoon in Nederland stonden op de camping. Heel veel Nederlanders daar en het is er gewoon vlak! Je kunt niet gezellig naar een plaatsje lopen. De camping is omringd met andere campings en platteland. Best leuk allemaal, maar je kan dan ook in Nederland blijven. Wij zullen best nog naar Spanje gaan, maar dan meer naar platja d'aro.

Marian 14.05.2007 14:01
Bedankt voor jullie reacties, maar ja een ieder moet er toch zijn eigen leuke vakantie van maken.

Geplaatst door: Pieter 14.05.2007 16:05
de camping is verder ook wel mooi! ( wel weinig schaduw) en de kinderen hebben zich prima vermaakt en hebben leuke uitstapjes gemaakt, maar toch had ik het gevoel in Nederland te staan, maar dat hoeft natuurlijk geen reden te zijn om er niet heen te gaan, ga er gerust heen, het zal vast een leuke vakantie worden!

fleur 17.06.2007 13:17
Ook wij gaan dit jaar nar deze camping.
Het wordt de eerste keer Spanje dus we zijn heel benieuwd.
Wij gaan er heen met meerdere koppels en veel jeugd tusen de 13 en 20 jaar dus leeftijdgenoeten genoeg.

bert 17.04.2008 15:42
Al is dit een vraag van 2007, ik moet me aansluiten bij de meningen.
Ik ga er niet en nooit meer heen.
De grootste baggercamping die ik ooit ben tegen gekomen.

Sorry vaste bezoekers, jullie zijn vast niets anders gewend anders kwamen jullie hier nooit meer terug.

Geplaatst door: Ingrid 08.07.2008 11:20
Hoe bedoel je baggercamping?

brit 08.07.2008 19:54
wij gaan 18 juli voor 3 weken naar deze camping met onze dochter van 14 en hebben er mega zin in !!!!

Kees 09.07.2008 16:59
Lámfora ??

Sorry NEE ooit één keer geweest.
Volgens de mensen die er al jaren staan een topcamping, maar iki denk en weet wel zeker gelet op de verhalen daar ter plaatse, dat het overgrote deel nooit en te nimmer meer terug gaan hierheen.
Omdat het één van de grote campings is, gaan er uiteraard zoveel mensen heen, waardoor je ook automatisch meer mensen krijg die juist commentaar geven dat ze het wel naar hun zin hebben gehad daar.
Maar ik zou het nooit een aanrader geven aan iemand, want de meeste mensen let maar op alle onderwerpen over Lámfora geven een negatief advies of negatief verhaal.

Ook ik ga nooit meer naar deze bagger camping.
Meer dan dit kan ik 'm niet omschrijven ver en dan ook ver onder de maat.

Marian 14.07.2008 12:18
Ik snap niet dat er zo negatief over deze camping gedaan wordt. Het is een prima camping voor een prima prijs. Niks mis mee hoor!!!!

Kirsten 17.07.2008 17:27
Ik ga ook, ben zelf 16 en schijnt heel leuk te zijn voor jongeren..

Isabelle 26.07.2008 13:48
De opmerkingen van Bert en Kees, over 'bagger' camping zeggen mij genoeg:
en dan bedoel ik niet dat ik niet naar deze camping wil (kom er nb net vandaan) maar alleen het taalgebruik al... wil zeggen dat ik deze mensen niet serieus neem.

Begrijp me goed: iedereen mag zijn of haar mening hebben, maar doe het dan wel genuanceerd.
L'amfora is een hele nette camping, met net taalgebruik heren... super schoon sanitair!! Ruime plaatsen, 100m2
Veel jongelui. Ik hoef persoonlijk mijn 'vrienden' niet te ontmoeten naast mij, en te zien wat de buren voor het ontbijt op rafel hebben staan, dus dat beetje privacy vond ik prima.

Animatie vond ik minder. Voor de kinderen in de club (grotendeels op meisjes gericht en dat vind ik, met onze zoon van 8, jammer) werd er veelal gekleurd en af en toe iets ondernomen. Iedere avond 'mini-disco' met wel enigszins verouderde liedjes, die we 4 jaar geleden uit Italie kenden) De geluidsinstallatie liet te wensen over.
Ook de 'volwassen' animatie liet wat te wensen over, maar hier zijn wij gelukkig niet afhankelijk van. Voor diegene die dit zoeken, kan het mijns inziens een stuk professioneler.

chantal 01.08.2008 13:38
Sluit me aan bij bovenstaande, we hebben 3 geweldige weken gehad op een enorme ruime en schaduwrijke plek. Mega schoon sanitair, gezellig sfeertje.

Baggercamping, ben echt erg benieuwd waar jullie je vakantie doorbrengen?

Ed 15.08.2008 08:04
Wij zijn hier geweest en wat een top camping.
lekker dicht bij het heerlijke strand.
en de mensen die dit een BAGGER camping vonden ,
die zijn volgens mij zelf BAGGER want aan deze
camping mankeert toch weinig, sanitair is super schoon, mensen vriendelijk,
camping winkel is alles te krijgen.
Dus gaan jullie dan maar lekker naar zo'n K...t cq bagger camping in Frankrijk

Arie 15.08.2008 10:55
Wij hebben deze camping ook één keer bezocht, de eerste indruk is rommelig chaotisch, maar zo heeft natuurlijk iedere camping wel zo zijn voor en nadelen.
Wat ons absoluut niet aansprak is dat je zo geplaatst word in hokjes en achter hegjes. Ik hou persoonlijk liever van 's morgens of 's avonds wanneer je toch het meeste bij de caravan zit ook even zo nu en dan een woordje te wisselen met de buren, maar dat zit er niet in en over het algemeen denk ik dat de meeste gasten dit wel willen althans dat was een negativiteit die ik veel hoorde daar op de camping.
Het zwembad is gewoon drie keer over niets, veel te klein wat ze wel hadden was een behoorlijke supermarkt, redelijk veel wasgelegenheden zie ik ook niet op alle campings terug, en een hoog ONS KENT ONS gehalte,dus daardoor ( vele vaste gasten) zullen de negatieve berichten volgens mijn inziens hier weg worden geveegd door de vaste gasten.

Als ik de gemiddelde prijs van de campings op de CostaBrava berekend, dan is Lámfora toch echt wel één van de duurste die er is, er zijn hier heel veel campings , dat staat als een paal boven water maar er zijn zeker campings die kwa prijs/kwaliteits verhouding stukken hoger scoren dan Lámfora en die zeker meer de moeite waard zijn om eens te bezoeken.

Als ik zo leest dat er zijn mensen voor de eerste keer naar Spanje gaan/gingen en het daar zo geweldig vinden en dan zeker terug gaan dan moet ik me hierbij aansluiten, en dan niet om weer naar Lámfora te gaan, nee toen wij na Frankrijk ooit in Spanje terecht kwamen en daar een wereld van verschil zagen, gingen wij abrupt 3 jaar naar de zelfde camping en dachten nog ooit dit word ons vaste stekkie, tot dat we op meerdere camping gingen kijken en gestaan hebben en door de toch veel verschillende soorten campings zou ik persoonlijk zeggen "Mensen neem ook eens de moeite om op een andere camping in een totaal andere plaats te gaan kijken en/of staan"