Forum Onderwerp - VERLIEFD OP SPANJE! (Gesloten voor reacties)

gertje 19.06.2007 14:07
Ik heb zojuist een berichtje op dit forum (spanje of frankrijk) achter gelaten, waarin ik schreef dat ik verliefd ben op Spanje!
Waarom ben jij ook verliefd op Spanje?

Geplaatst door: charlotte 19.06.2007 14:33
Helaas gertje ik niet! Wel leuk om een keer naar Spanje te gaan. Wat ik ook van Spanje vind, is dat het een erg hoog tattoo-gehalte is!

Miranda 19.06.2007 15:45
Ja en.......
Wat is er mis met mensen met een tattoo?

Geplaatst door: Charlotte 19.06.2007 17:04
Je weet het hopelijk zelf wel!

wil 19.06.2007 20:22
Een hoog Tatoo gehalte wat is daar mis mee??

Deze mensen zijn meestal een stuk relaxer dan de standaard witte boorden mensen die alleen in spanje zitten om na de vakantie op kantoor kunnen zeggen "Verrek keerulh ik heb zo genoten in spanje" heerlijk met mijn glaasje Rose of Champagne 3 weken in de zon gezeten en ik heb me echt niet moe gemaakt, want dat is niet voor mij weggelegd.

Nee liever mensen die wat afwijken t.o.v. de standaard mens, en die weten wat leven is, dan de mensen zoals hierboven omschreven. ( Ja die van VERREK ZEG KEERULH).

En een tatoo ?? ik denk dat het tegenwoordig heel normaal is om en tatoo en of piercing te hebben.

Oké er zit zo'n klein percentage macho's tussen die er alles aandoen om optevalle, maar dan hoeft die andere met die tatoo toch niet het zelfde te zijn.

dick 19.06.2007 22:29
Om eerlijk te zijn heb ik lang een antipathie gehad tegen spanje, de costa brava dan want verder ben ik niet geweest in Spanje. En ja ook of vooral vanwege het Tattoo gehalte. Maar een jaar of 6 terug voor het eerst geweest en me verwonderd over de vaak kleine plaatsjes voor je tent/caravan. Me verwonderd over de tattoo's etc. Maar wat een fantastische kusten. Voor mij zijn dit de mooiste kusten van Europa en wij kennen heel wat kusten. De mooiste natuurgebieden aan de kust en sympathieke bewoners in de streek. Al moet ik wel zeggen dat wij zijn neergestreken op een camping met grotendeels spanjaarden op een camping in een klein dorpje. Maar het is daar super. Dit jaar kunnen we niet op vakantie door allerlei omstandigheden, maar de twijfel slaat toe. Zou het misschien toch nog lukken??

Geplaatst door: Peter 19.06.2007 23:03
Ik weet wel wat Charlotte bedoelt, het zijn meestal net iets mindere mensen, die inderdaad willen opvallen! En Wil daar heb je het al, het komt inderdaad steeds meer voor, helaas gaat Nederland achteruit!

gertje 20.06.2007 13:28
Spanje is een fantastisch land toch? Veel cultuur, veel gezelligheid, aardige bevolking etc. Voor mij heeft dat niets te maken met de "Tattoo" toeristen die er komen. Het gaat toch om het land!
Ik ben nieuwsgierig waarom mensen Spanje net zo'n gaaf land vinden als ik.
De prijzen van levensonderhoud spelen daarbij op de achtergrond een rol, maar kan toch niet doorslaggevend zijn om Spanje al dan niet leuk te vinden.
Wat betreft het "Tattoo" gehalte overtreffen de engelsen het volgens mij!
Ik moet wel eerlijk bekennen dat wij nog nooit op een camping in Spanje hebben gestaan, maar altijd andere onderkomens hebben gehad.
Misschien heb ik daardoor een ander beeld.




Geplaatst door: Peter 20.06.2007 14:11
Spanje is inderdaad mooi, op campings is het ook gezellig voor onze zonen! Maar als mijn vrouw en ik met z'n tweeen op vakantie gaan, zullen wij niet zo gauw meer naar Spanje gaan. Het is een mooi land! Maar als je op een camping staat aan het strand heb je niet echt het gevoel in Spanje te zitten, het is gewoon vlak en je staat midden in de zon. Wij hebben dan maar ook 2 campings gezien die bijelkaar in de buurt lagen, bij Sant per pescador! Misschien iemand ergens geweest ook aan de costa brava waar het niet zo vlak is en je niet het gevoel hebt dat je in Nederland bent?

Geplaatst door: Peter 20.06.2007 14:14
Het is maar waar je voor kiest, het is wel zo ik zou een keer Spanje bezoeken en zeker als je met je kinderen gaat, die vinden het geweldig, je moet gewoon de goede camping hebben, maar het is wel een aanrader om een keer naar Spanje te gaan!

Els 21.06.2007 14:30
Probeer een keertje CALA GOGO maar wel helemaal bovenaan!!!!!!

Geplaatst door: Sabine 21.06.2007 14:53
Die camping ziet er inderdaad leuk uit! Misschien volgend jaar daar heen!

Hermi 23.07.2007 13:39
Ben net terug, wij vinden het een heerlijk land.
Alleen jammer, ze gooien alle troep op straat, langs de weg,enz.
Ze moesten eens beginnen bij de plastic zakken in supermarkt, die dingen zie je overal dwarrelen.
En de peuken op de grond.

Geplaatst door: Helene 30.07.2007 10:36
Ik zelf ben al jaren verknocht aan Frankrijk,waarom??ik denk dat dat een gevoel is,binnen in je(thuiskomengevoel noem ik dat maar).We zijn nog nooit naar Spanje geweest,niet omdat ik bang ben voor "tatoos" en ik ben zeker geen witte bordfiguur.Ik kan ook niet uitleggen waarom we nog nooit naar Spanje zijn geweest.Zo willen we al jaren naar Noorwegen,maar elk voorjaar besluiten we toch weer richting Frankrijk te gaan.Ik denk dat dit ook voor de Spanjeliefhebbers zo aanvoeld.Maar ach,wat maakt het uit,het is maar goed dat we niet allemaal van één land houden met vakantie anders hebben we helemaal geen plaats meer op campings.Maar wie weet,als we zover zijn als we de pensioenleeftijd bereikt hebben en meerdere keren op vakantie kunnen,dan gaan we Spanje eens bekijken.

veel vakantieplezier in het land waar je je zo lekker thuis voelt.

mvg Helene

John 11.09.2007 10:50
Nu twee jaar achtereen twee weken naar spanje geweest (normaal drie) en vervolgens een week frankrijk. Moet toch tot de conclusie komen dat ook wij naar alle waarschijnlijkheid echte "spanje-gangers" zijn. Verliefd lijkt me iets te veel van het goede, maar aantrekkelijk zeker. Gaan volgend jaar gewoon weer drie weken spanje.

Carla 11.09.2007 11:15
In het voorjaar gaan we meestal naar Frankrijk, maar in het hoogseizoen kiezen we toch voor Spanje. Tja waarom, gezelligheid, (meestal) goed weer, je kan nog gewoon voor een normale prijs een terrasje pakken, alle mensen verstaan wel een beetje engels en soms zelfs nederlands, totaal geen last van wespen of muggen, de zee en ga zo maar door.
Mijn man heeft ooit in z'n jeugd ook heel veel tatoo's laten zetten en die zitten er nu op 45 jarige leeftijd nog, maar is hij daardoor minder dan de rest????
Bijv.Wij hebben 2 hondjes en onze zakken vol met zakjes om de poep op te ruimen, terwijl we vaak zat zien dat andere mensen dat niet doen. Komt er iemand met een caravan, helpen we ze om op de plaats te komen. Je bent allemaal op vakantie en of je nou direkteur bent of automonteur, dat maakt geen bal uit, je wilt allemaal rust, zon en gezelligheid. Kapsones mensen die daar anders over denken moeten maar in een allinclusive resort in een of ander ver land gaan zitten.

petra 14.09.2007 13:38
Spanje is meer dan alleen de costa's. Afgelopen zomer ben ik bijna 2 weken in de Pyreneëen geweest, aan de Rio Noguera Pallaresa en de Rio Cinca. Fantastisch!! Geen tattoo tegen gekomen. Vooral genoten van het landschap. Prachtige wandelingen gemaakt in de nationale parken. Vriendelijke campingeigenaren. Volgend jaar naar de Rio Esera.

Geplaatst door: Ingrid 18.09.2007 21:16
Wij zijn 'verliefd' op Spanje en Frankrijk! Wij vinden beide landen prachtig! Als wij naar Spanje gaan zijn wij meestal aan de costa brava, hele mooie stranden en hele leuke/schone campings. In Frankrijk zijn wij overal al geweest en vinden het in elke streek weer geweldig. Wij kiezen elk jaar weer voor Spanje of Frankrijk. Ik ben niet 'verliefd' op Italie. Italie spreekt mij gewoon niet aan, oostenrijk is ook heel mooi, maar nu gaan wij nog met kinderen van 12 en 14 jaar en gaan dus niet naar Oostenrijk of iets. Ik snap wel waarom veel mensen naar Frankrijk op vakantie gaan, in Frankrijk is elke streek anders en mooi. Het is vanaf utrecht nooit meer rijden dan 1300KM en het is meestal goed weer, Als je onder de lijn Lyon Bordeaux zit heb je zeker goed weer in de zomer! Maar Spanje blijft ook bij onze favorieten, mooi land en hele mooie stranden, het is iets verder rijden, maar dat vonden wij erg meevallen en het is zekerde moeite waard.

Geplaatst door: ® Marijke 24.09.2007 18:47
Dat van die tatoo's is toch allang achterhaald of niet zeker? En de opmeking: mindere mensen! ik krijg de rillingen op mijn rug, bah.

Wij vinden beide landen heeeeeel fijn! Dat is de reden dat we nu in Frankrijk wonen, kunnen we zo naar Spanje rijden om te camperen :)

wil 24.09.2007 19:12
Ik vind inderdaad dat een ieder gelijk is en inderdaad als je op de camping ben, dan ben je gelijk aan, en ja ik kijk net zo gelijk naar de buurman op de camping die een minimum loon heeft en op de camping niet of nauwelijks iets kan permiteren, of dat ze met een caravan staan die bijna letterlijk uit elkaar valt, als naar mensen die geld teveel uitgeven.
Ik ben dan toevallig ook iemand die de titel directeur/werkgever draagt, maar zo ben en voel ik me niet, nee ik moet ook hard werken voor mijn geld en ben op de camping niets meer of minder dan wie dan ook. Ook al zie ik mensen op de camping die zich wel zo gedragen, nee ik niet.
En oh jah ik heb al zo'n 20 jaar tatoo's op mijn arm, en mag dat niet bij iemand die een status functie moet vervullen.
Tatoo's automatisch koppelen aan associaal??
Belachlijk !!! we leven anno 2007.

Begin Vorige Volgende Eind 1 2 

Pagina 1 van 2