Forum Onderwerp - Bella-Terra Blanes (Gesloten voor reacties)

wil 11.07.2007 21:51
Nog 10 dagen en we vertrekken naar Blanes, aftellen dus.
Ik ben beniuwd welke forum bezoekers er ook heen gaan.

Of zijn we door de late vakantie dit jaar één van de weinige die nog thuis zitten en zit de rest er al???

Ik ben benieuwd. Wij gaan overigens met z'n vieren.

wagemakers 12.07.2007 11:00
wij gaan ook naar bella terra we komen aan op 21 juli met een tiener van 16

willeke 15.07.2007 21:34
wij zijn er op 30 juli, met z'n zessen

wil 17.04.2008 15:32
Even oud topic nieuw leven in blazen.
Gaan dit jaar wederom naar Bella-Terra.
18 juli - 8 augustus.

Nog meer mensen in deze periode ??

wagemakers 17.04.2008 23:25
wij gaan ook naar bella terra van 21 julu tot6 aug tot ziens

petra 18.04.2008 17:22
niet doen vreselijk

wil 18.04.2008 21:15
@petra.

Wij hebben vorig jaar best naar onze zin gehad, leuke omgeving, gezellige camping, altijd wat voor de kids te doen. Lekkere rustige camping waar je tot rust komt.
En ik zag dat wagemakers er vorig jaar ook geweest is, dus zo vreselijk is het daar niet.

wil 12.08.2008 22:14
Zijn dit jaar weer naar Bella-Terra geweest, maar moesten door familie omstandigheden na 2 weken helaas naar huis toe.
Maar we hebben het weer ontzettend naar onze zin gehad.
Onze oudste zoon heeft nadat hij eerst een week in Monaco gezeten te hebben ook gekomen naar Bella-Terra doordat we vorig jaar veel postiviteit verteld hadden.
En hij is ook goed te spreken over deze camping ( en hij is niet gauw ergens heel enthousiast over), dat hij samen met zijn vriendin al gesproken heeft met andere vrienden van hun om voor volgend jaar daar te bespreken.
Zoals vernomen word er ieder jaar weer iets veranderd en verbeterd, zo hebben ze dit jaar van de camping naast hun een terrein overgekocht te grote van ongeveer 300 plaatsen, gelijk oude gebouw gesloopt en er een prachtig groot wasgelegenheid gebouwd. in 2007 een nieuw restaurant, in 2006 nieuw zwembad, in 2005 andere gebouwen gesloop en vernieuwd en in de jaren daarvoor iedere keer iets vernieuwd. In 2009 schijnt oude wasgelegenheid achter zwembad nieuw gebouwd te worden, en nemem ze ook weer een stuk over van een naast gelegen camping, dus langzamerhand word het één van de grootste camping van Blanes en directe omgeving. Alleem MASIA schijnt groter te zijn.
Ondanks het steeds groter worden van de camping, merk je dat niet als gast, het word niet zoals op de meeste grote campings zo massaal.

Het is niet voor niets een camping waar alles nog gemoedelijk gaat/is wat je ook merkt doordat de mensen graag terug komen en hierheen gaan.
In november 2007 toen je kon boeken voor 2008, was nog dezelfde dag dat boeken mogelijk was de camping volledig volgeboekt . En dat wil veel zeggen over een camping toch ???

Dus bij gezondheid volgend jaar word deze camping wederom door ons bezocht.

wil 13.01.2009 23:09
Zoals al geschreven gaan we dit jaar weer nar blanes op camping Bella-Terra.
We zijn heel tevreden over deze camping en welke forum bezoekers gaan er dit jaar weer heen ??
Of natuurlijk ook wie gaat er dit jaar voor het eerst heen.
Het lijkt mij leuk om eens forum bezoekers te ontmoeten.
Ik lees vaak dat achteraf mensen gelijktijdig op dezelfde camping hebben gestaan dan ons, en ben ik best nieuwsgierig welk perso(o)n(en) dit nu zijn, ontmoet ik ze niet, dan is dat ook geen ramp. Maar lijk me best weleens leuk.