Forum Onderwerp - Welke camping is het leukst (Gesloten voor reacties)

Ina 19.11.2007 00:04
Twijfel heel erg tussen 3 campings. We gaan met 2 kinderen van 16 en 17 jaar.
Wordt het Cala Gogo in Platja d'aro; Internacional De Calonge of Bella Terra in Blanes?
We willen een stacaravan huren. Wie heeft ervaringen op een van deze 3 campings?
De afgelopen 2 jaar zijn we op Castell Montgri in Estartit geweest en hadden een
caravan gehuurd bij Homeair. Dit was erg goed bevallen en de kinderen willen er eigenlijk weer naar toe. Zelf willen we weer eens ergens anders gaan kijken maar dan moet het wel zo'n leuke camping zijn als Castell Montgri.

Geplaatst door: monique 19.11.2007 16:02
kijk eens op de homepage van Anita, zij is volgens mij op 2 van de 3 campings geweest http://home.planet.nl/~geest357/home.htmst

wil 19.11.2007 17:28
Hallo,

Hebben dit jaar op Bella-Terra gestaan, vonden wij op zich best wel een leuke camping.
Heb voor 2008 alweer gereserveerd.
Ligt vlak bij uitgaans centrum maar je hoort er niets van. Alleen nabij gelegen camping waar de naam even van ontschoten is (wel op tv geweest met o.a. Gordon, Jan Smit, NicK & Simon, Eddy Zoï) die hoorde je vaak tot in de kleine uurtjes.
Rustige camping meerdere keren in de avonduren het e.e.a.te doen voor de kids van 15 plus. Strand was niet veel bijzonders maar volgens opgave is dit in 2008 weer helemaal opgespoten.
Verder nette camping met hier en daar de bekende plus en minpunten zoals alle campings hebben.
Bella-Terra is niet voor niets één van de gewilligste campings van de Costa-Brava en let op want voor je het weet zit 'ie volgeboekt, op de bonnefooi langs gaan (wat jullie niet doen begrijp ik)is bijna altijd zinloos.

tineke 19.11.2007 21:12
Indien je Castell Montgrit leuk vond ( wij vonden het er vreselijk maar onze pubers juist super), dan vallen alle andere camping tegen vrees ik. Nergens hebben ze die hoeveelheid faciliteiten qua zwembaden, winkeltjes, bios, disco etc etc.
Van de door jou genoemde campings vind ik Cala Gogo het meeste in de richting komen, als vind je in Blanes meer disco's zoals in Estartit.
Qua plaats vind ik Platje dÁro wel veel leuker dan Blanes, maar ja, ieder zijn eigen smaak natuurlijk

Geplaatst door: Jose 19.11.2007 23:15
Wij hebben op camping internacional De calonge en camping cala gogo gestaan. Allebei hele mooie campings met veel nederlanders en ook veel van die leeftijd. Ik weet niet echt welke camping ik mooier vond, vond ze allebei even mooi en goed, ook onze kinderen vonden beide campings geweldig!

Mar 07.03.2008 17:21
Toen ik 18 of 19 was, stond ik op cala gogo en vond het super. Strandje ligt in een mooie baai, rotsen eromheen, leuk snorkelen etc. Naar het centrum van Playa d' aro was wel een wandeling.
Diezelfde vakantie ben ik ook naar vriendinnen gegaan die op de camping in blanes stonden. Gatver wat een lelijk durp was dat vergeleken met playa d' aro!
Toevallig ben ik het jaar daarvoor ook op castell montgri geweest en dat was idd fantastisch mooie camping (voor jeugd die ook wil stappen en mooie zwembaden) Van castell montgri naar centrum van Estartit was ook een behoorlijke wandeling, dus dat is wel vergelijkbaar met playa d' aro.