Forum Onderwerp - camping Playa Bara,Rode de Baré (Gesloten voor reacties)

bianca 01.02.2008 13:34
Hoi,
Wij gaan in de maand juli naar deze camping en huren dan een bungalow Eva. Weet iemand of er toevallig een grote supermarkt (Aldi,Lidl)in de buurt is.
En gaan er toevallig nog meer gezinnen met kinderen rond de 12 jaar naar deze camping.
Het schijnt volgens horen zeggen een topcamping voor de jeugd te zijn.

Alvast bedankt.

Margreet 01.02.2008 18:15
Tegenover de camping, aan de andere kant van de drukke weg, is een goed voorziene supermarkt (Consum).In Coma Ruga is een grote Caprabo.

Geplaatst door: willem 02.02.2008 12:13
bianca,

als je naar coma ruga gaat heb je een caprabo, deze heb je ook bij altafulla, en als je door rijd naar tarragona, krijg je een afslag met een lidl en ik dacht een intermache

Hans 10.02.2008 20:22
Route naar de Lidl: Camping uit linksaf volg richting Tarragona via de N-340 en alsmaar rechtdoor rijden, Tarragona voorbij/uit rijdend zie je de Lidl na een paar kilometer al liggen aan de rechtkant in de verte. Let op pak de afslag Reus en dan de 1e afslag rechts. Rijdt hierna terug en bij de Mac zit je goed.
Als je één afslag verder vanaf de N-340 pakt staan er een bord voor de zondagse Bonavista markt.
Als je de Lidl hebt gevonden ligt de Carefour aan de andere kant van de weg. Bij de Lidl viaduct oversteken en rechts naar beneden. Beneden linksaf gaan en je kunt het niet missen. Je kunt de auto's grotendeels onder een afdakje parkeren.
Verder zoals andere al vermelden Consum tegenover de camping(dit scheelt echt), Cappabro in Coma Ruga en Altafulla en in Altafulla zit er nog een supermarkt waarvan ik de naam niet meer weet.
Tegenover de Capabro in Coma Ruga vindt je ook een bouwmarkt voor als er dingen defect zijn. Vorig jaar ging de voeding (12V) van de koelbox defect en ze hadden er één liggen. Denk wel aan de siesta tijden.
Veel artikelen zijn hetzelfde maar ze hebben ook typisch Spaanse levensmiddelen. Houdt de acties in de gaten in Spanje zijn ze iets goedkoper en liggen iets sneller in de winkel als in NL. Open als ik me niet vergis vanaf 10.00u.
Fijne vakantie !



Leo 11.02.2008 10:18
In Torredenbara is er ook een Capabro (+ Spar + dagelijks groentemarktje in het centrum)