Forum Onderwerp - cala llevado (Gesloten voor reacties)

m. de jong 25.02.2008 15:01
Ik lees dat cala llevado erg leuk is voor tieners. Kan je bij reservering een voorkeur voor een bepaald deel van de camping opgeven? Welk deel is het meest geschikt als je 2 plaatsen naast elkaar wilt reserveren en hoe doe ik dat want op het reserveringsformulier is dat niet mogelijk volgens mij. Ik neem aan dat ik 2 plaatsen nodig heb met drie tenten. Hoe groot zijn de plaatsen? Moet je erg veel klauteren of valt het mee? Is dat ook afhankelijk van de plaats waar je staat? Andere informatie over deze camping is ook welkom.

tineke 26.02.2008 20:46
de tentplaatsen op A zijn denk ik het grootste ( A 30 tm. 40),gevolgd door enkele plaatsen op D. Hier kun je de auto ook relatief dicht bij parkeren. de mooiste plaatsen zijn echter niet in de buurt van een weg gelegenbijvoorbeeld aan de randen van D of B.

Als je de maat opgeeft van de tent houtdt men daar rekening mee. Onze vrienden en wij staan altijd dicht bij elkaar, maar op 2 plaatsen naast elkaar te kunnen boeken moet je dat specifiek opgeven.

Op de hele camping zijn er hoogte verschillen en is het dus trappen lopen of klimmen langs de weg. Je went er snel aan.
Je hebt wel super baaitjes, een groot strand, prachtig sanitair, een goede supermarkt, lekker restaurant en dus alle ingredienten vooor een leuke vakantie met tevreden jeugd .