Forum Onderwerp - Sant Miquel (Gesloten voor reacties)

Heide 01.04.2008 22:27
Hallo, kent iemand deze camping in Colera ( costa brava)? Er staat maar 1 mening bij en die is al van enkele jaren geleden. Is het sanitair er nog altijd zo netjes als beschreven in het commentaar? het is onze eerste keer Sp

Heide 01.04.2008 22:29
Ik wou er nog bij zeggen dat het de eerste keer is dat we naar Spanje gaan, dus alle informatie over de camping en over de streek (cultuur, natuur, sportmogelijkheden, o.a. fietsen en tennis) is welkom!

vic 16.04.2008 15:40
verleden jaar wilden we hier een paar dagen staan, maar hebben na een korte inspectie van de camping weer rechtsomkeert gemaakt. Toiletten waren verouderd, klein zwembadje en alles maakte op ons een beetje een aftandse indruk. Vnl bezet door spanjaarden.

heide 08.05.2008 21:02
Oei, slecht nieuws, gelukkig heb ik nog niet gereserveerd. Bedankt om ons dit te laten weten. Sorry voor de late reactie, n tijdje niet kunnen kijken, vandaar...

Wil 08.05.2008 21:39
Ik zal zelf persoonlijk wat lager gaan, terwijl je minder km hoef te rjden, want je neem één van de eerste afslagen, maar moet och weer terug rijden naar het noorden.
Er zijn net onder Rosas best veel mooie campings, hou je van een rustige best grote camping, kiest dan voor de Laguna in Castello D émpuries ( bij Empurio Brava) , wil je grote drukke campings dan zou ik zeggen ga kijkenin St Pere Pescador, zijn een paar grote massale campings, alleen niet zo dicht bij de uitgaans gelegen heden winkels boulevards etc.
Hoe verder je naar het zuiden gaat (en dan moet je niet aan honderden km's denken maar aan tientallen) waar je nog meer zonzekerheid heb maar zeer minder wind gegarandeerd, dan moet je Playa D'aro of zuiderlijker kiezen, Lorret D'Mar, of Blanes.

Heide 12.05.2008 00:02
Eigenlijk verkiezen we een iets kleinere camping, met schoon sanitair en graag wel wat accomodatie voor sport ( tennis, pingpong, ...)
Een van onze zonen gaat graag fietsen liefst in de bergen, maar zelf verblijf ik liever ergens waar stadjes en dorpjes gemakkelijk te bereiken zijn. Vandaar onze keuze voor de uitlopers van de Pyreneeën, ipv het hooggebergte zelf. Het hoeft dus niet echt pal aan de kust te zijn, een eindje landinwaarts kan best, maar volgens de anwb gids zijn de campings daar meestal wat minder goed gequoteerd. Kent iemand daar een goeie camping? Ik twijfel bvb over camping Montagut, bekend bij iemand?

Geplaatst door: ® karla 12.05.2008 09:55