Forum Onderwerp - gebruik van skottelbraai in Spanje (Gesloten voor reacties)

marianne 10.04.2008 12:05
Zat net op camping nl forum van frankrijk en las dat op je op sommige campings geen skottels mag gebruiken.Hoe zit dit in Spanje? Graag jullie ervaringen

Geplaatst door: Ineke 10.04.2008 17:52
Wij hebben hem elk jaar mee en gebruiken hem ook vaak. Nog nooit problemen gehad.

dick 10.04.2008 22:40
Nooit problemen mee gehad in spanje.

sandra 11.04.2008 09:41
wij gebruiken hem elke dag dat mag gewoon hoor je mag niet overal barbeque gebruiken.
de scottel wel hoor.dit vind ik onzin dan mag je op die camping ook niet koken met gas dan raar.

wil 12.04.2008 11:19
De skottel gaat bij ons al jaren mee, en op de verschillende campings in Spanje nog nooit een verbod gehad.
Ook toen wij jaren geleden in Frankrijk op campings stonden nog nooit iets over gehoord.
Wij hadden één van de eerste (let op ik zeg niet als eerste) een skottelbraai dat was dacht ik in 1999 en toen was het met name in Frankrijk een bezienswaardigheid, we waren op die camping echt de enigste en we hadden ook de meest uitgebreide toen en van alle kanten kwamen ze kijken het leek wel een bezienswaardigheid want niemand kende het toen nog. En het enthousiasme was groot.
Inmiddels hebben we deze skottel nog steeds, alleen verder uitgebreid met verdelers, grillplaat, en hij zal best nog wel jaren mee gaan.