Forum Onderwerp - weekmarkten en fietsroute's (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: pipo 09.05.2008 10:28
olah spanjefans weet iemand ook of er fietsroutes bestaan vanaf de campings in sant pere pescador wij gaan nu voor het derde jaar naar deze omgeving en de fietsen gaan weer lekker mee want als je de weg een beetje weet kun je er best redelijk fietsen maar wij zijn nieuwsgierig of er ook fietskaarten bestaan van deze omgeving.en dan nog een vraagje de enige weekmarkt die wij weten is op woensdag in sant pere pescador maar er moeten er toch wel meer zijn in die omgeving.wie heeft er een tip voor ons.
groetjes belinda

wil 09.05.2008 16:43
Over fietsroute's kan ik je niet veel vertellen, maar zaterdags is er in Empurio-Brava een hele grote markt begin 's morgens en duur tot ongeveer 3 uur 's middags.
Girona Ja inderdaad 30 km fietsen heb dinsdag 's morgens tot 13.00 uur redelijke grote markt, let op volgens omschrijving tot 13.00 uur alleen beginnen ze om 12.00 uur al op te breken.
Donderdags in Castello Démpuries maar stel niet voor ( 10-15 kramen).
Vrijdags in Rosas vooral fruit en groente.
Maar op de campings aldaar hebben ze ook info over alle markten daar in de regio.
Zijn ook wel eens in Figures geweest ik dacht op een donderdag, maar deze is 2 x in de week, en is best aardig groot.

Geplaatst door: willem 09.05.2008 18:45
weekmarkten zie bericht hierboven en voor fietsroutes, heb ik ooit in spanje een kaart gekocht van michelin casta brava 1/130000=1cm is 1.3 km. deze voldoet prima.
ik heb een racefiets en ben b.v. naar cadaques gereden en llansa, port bou.
s