Forum Onderwerp - GEZOCHT: LEUKE FAMILIECAMPING AAN ZEE (Gesloten voor reacties)

Martine 29.05.2008 20:56
Wij zijn, na jaren te hebben gekampeerd in Frankrijk, van plan om dit jaar naar Spanje te gaan.
We hebben drie kinderen van 7 jaar, 5 jaar en 6 maanden oud.
We zoeken een kleinschalige camping, vlak bij de kust met wat voorzieningen voor kleine kinderen.
Omdat we nog nooit in Spanje zijn geweest zijn tips meer dan welkom!

Geplaatst door: monique 30.05.2008 11:20
camping Las Palmeras in st pere pescador , maar of die nu nog plaats heeft betwijfel ik.

sandra 30.05.2008 21:17
dan moet je eens kijken op camping playa brava.com dat is een mooie camping
en behalve mooi is hij heel schoon en niet te groot.
camping met zwembad en aan zee dat is makkelijk voor de kids geen hete auto meer in.
wij komen er nu voor het 8ste jaar en hebben 2 kids van 7,5 en 5 jaar oud.
fijne toilet gebouwen super .kun je goed doen. groetjes sandra.vragen dan mail maar.

Geplaatst door: monique 31.05.2008 14:12
playa brava is geen kleinschalige camping hoor, wel mooi en direct aan het strand.

dick 01.06.2008 21:21
Vergeleken met El Delphin Libre (de achterburen) of Cypsela (de voorburen) is dit natuurlijk wel een mooie kleine camping. En voldoet aan de vraag.

sandra 10.06.2008 18:24
hallo martine.
heb je al een camping geboekt.
gr sandra

yvonne 10.06.2008 19:08
volgens mij is camping les medes ook voor deze leeftijd kinderen en niet zo groot, ben er zelf nooit geweest, maar stond me wel aan. Aangezien wij kinderen in de leeftijd van 5 t/m 15 jaar hebben, was hij niet zo geschikt voor ons. Weet niet meer precies in welke plaats hij was, maar als je wat googled, kom je hem vast tegen. succes