Forum Onderwerp - camping spanje zonder te reserveren? (Gesloten voor reacties)

monique 02.06.2008 20:58
Hoi!

Wij willen deze zomer misschien met de caravan naar Spanje, wie heeft er ervaring met het "op de bonnefooi" naar Spanje te gaan, krijg je nog makkelijk ergens plaats of is dit echt niet te doen? Weet er iemand een leuke camping dicht bij zee waar je zonder te reserveren terecht kunt. Wij zijn een gezin met 2 dochters van 7 en 9.

Alvast bedankt voor jullie tips!

Groetjes Monique

*Gerrit* 02.06.2008 22:34
Welke zee?

Geplaatst door: monique 02.06.2008 23:08
Ik weet dat er een aantal campings zijn die plaatsen hebben die je niet kunt reserveren , oa Las Dunas in st pere pescador maar daar komen wel veel mensen op af in het hoogseizoen, als je steeds maar een paar dagen ergens wilt staan is het niet zo'n punt denk ik om een plekje te bemachtigen ( op iedere camping lunt dat wel) maar als je echt 2 weken of langer wilt wordt de keuze wat minder, op dit forum heeft deze vraag al eens eerder gestaan mischien kun je zoeken er zijn vast nog wel meer campings waar je terecht kunt, er zijn ook campings waar je helemaal niet kunt reserveren maar ik heb helaas geen namen voor je.

succes

Monique 03.06.2008 16:20
Noord-spanje, middelandse zee.

Geplaatst door: willem 03.06.2008 19:23
Park Playa Bara op deze camping kan je niet reserveren, maar hebben altijd plek. ligt ongeveer 80 km onder barcelona en 25 km boven taragona.
ik vind dit een zeer goede camping met heel veel animatie voor jong en oud.

succes met je keuze

wilmav 16.06.2008 22:08
Je zou naar Camping Palamos in Palamos kunnen gaan. Daar is zelfs in de bouwvak nog wel een plaatsje vrij.

Geplaatst door: jan 17.06.2008 09:37
Ook camping valldaro in platja d'aro heeft ook altijd wel nog een plaatsje vrij.