Forum Onderwerp - valldaro(platja d'aro) of interpals (platja de pals) (Gesloten voor reacties)

Monique 22.06.2008 20:14
Hoi, wegens omstandigheden zijn we dit jaar heel laat met onze vakantievoorbereidingen, nu kan ik bij valldaro in platja d'aro en bij interpals in platja de pals nog boeken. Wie kan me helpen om de beste keus te maken? We zijn een gezin met 2 dochters van 7 en 9 jaar. Ik geloof dat Interpals wel een stuk kleiner is dan Valldaro, ik wil wel grag dat de kids zelf op de camping hun weg kunnen vinden en niet verdwalen in de grote massa, en wil ook graag niet te ver van een leuk kindvriendelijk strand zitten....... vind zelf een kleinere camping ook wel wat prettiger dan een megagrote...

Wie kan mij helpen in mijn keuze?

Alvast bedankt!

Geplaatst door: monique 23.06.2008 13:52
het enige verschil dat ik weet is dat platja dáro een leuk plaatsje is met veel winkels en weekmarkt en dat playa de pals maar heel klein is - winkels enzo bedoel ik.

Elise 24.06.2008 18:50
Wij zijn alleen maar in Interpals geweest. Het was best een leuke camping, maar het hoogte verschil is behoorlijk. Wij zaten bovenaan. Dan is het een hele klim naar het winkeltje. De weg naar het strand (ongeveer 700 meter) is redelijk steil naar beneden en langs de drukke weg. De kinderen kunnen zeker niet alleen even naar het strand. Terug is het dus weer steil omhoog naar de camping. Er zijn enkele leuke souvenirs winkels in de buurt, maar dat is ook alles. Geen boulevard of zo. Dan moet je naar Pals. Dat is een leuk stadje om eens te winkelen, maar verder is daar niet zo veel te doen.
Onze kinderen hebben zich met vriendjes best wel vermaakt, maar veel bij de tent en minder op de camping zelf.

sandra 28.06.2008 09:11
kijk eens op camping www.playa brava.com mooie camping niet te groot aan de zee en ligt in het plaatsje platje de pals .wij komen er al een aantal jaren en onze kids zijn nu 5 en 7,5 jaar oud kunnen heerlijk zelf spelen. en niet te vergeten is de camping schoon en er komen veel jonge kinderen in de leeftijd van jullie kids. succes met kijken

gr sandra