Forum Onderwerp - Campingprijzen Playa Brava (Gesloten voor reacties)

f. 01.07.2008 20:12
Voor veel mensen in het voorseizoen was de verrassing dat er bij het extra plaatsen van een bijzet tentje of een keuken e.d. dat ze €,7-- per dag voor moeten betalen.
Vele haalden het bijzet tentje direct weg, maar diverse kregen de rekening.
Het gevolg was dat er diverse kwade gezichten waren die nooit meer terug komen.
In de folder en op hun site staat er niets over vermeld, maar wel op hun bordje op de bali in hun kantoor.
Vele zullen zich afvragen wat de prijs in het hoogseizoen zal zijn????

sandra 01.07.2008 21:57
dit is geen leuk bericht wij hebben dat ook gelezen en wij zijn ook benieuwd wat het gaat kosten in het hoogseizoen.
wij hebben al een aanbetaling gedaan en zullen ook informeren naar de prijs bij aankomst. dat lijkt ons slim om tegenslagen te verkomen. wij gaan met goede moet naar de camping want we hebben er al7 jaar met veel plezier gestaan.
groetjes sandra

monique 02.07.2008 08:47
er zijn wel wat dingen veranderd zeg op deze camping, wij zijn hier 3 jaar gelden geweest en hoefden toen niet eens een aanbetaling te doen.
7 euro per dag voor een bijzettentje , voor ons een reden om niet meer naar deze camping te gaan, we gaan zowiezo niet naar campings waar je moet betalen voor een bijzettenje , vinden het belachelijk dat je extra moet betalen hiervoor, je betaald toch al voor de plek en het aantal personen wat maakt het dan uit of er een of meer in een tentje slapen of in je caravan.

Geplaatst door: claudia 03.07.2008 08:48
Wij gaan hier ook naartoe.
Mede omdat we met tent+2 bijzettentjes willen gaan hebben we voor deze camping gekozen.
Ik heb de website wel 3 keer nageplozen of je extra moest betalen, maar kon er echt niets over vinden.
Nou lekker dan.
Maar we gaan evengoed wel en hebben er ook veel zin in, alleen hou ik niet zo van dit soort verrassingen.

sandra 03.07.2008 20:20
hallo allemaal ik kan het probleen uit de wereld helpen .
na het lezen van al deze onrust wou ik ook wel weten waar ik aan toe ben.
dus heb de camping een mail gestuurd en gezegt dat ik verschillende bedragen heb gelezen en dat ik wou weten hoe het zat. hun reactie was heel netjes de bedragen op de site van playa brava kloppen alleen moet je per bijzet tentje bijbetallen en dat is inderdaad 7 euro .
ik hoop dat het toch nog erg gezellig word dit jaar .
groetjes sandra

f 03.07.2008 23:35
Beste Sandra,

Het is niet alleen een bijzet tentje maar ook bv het extra plaatsen van een tent voor het koken wat veel spanjaarden doen, maar ook andere culturen. Diverse Spanjaarden haalden om die reden zeer boos de keuken weg.
Als ik zo las in de reacties 2 tentjes a €7,-- x 2= €14,-- x bv 15 dagen is €210,--, is toch veel extra geld op het vakantie bugget.
Maar toch een ieder een fijne vakantie toe gewenst.

f

Geplaatst door: Claudia 04.07.2008 09:53
Bedankt Sandra,
Ik had ook een mailtje naar de camping willen sturen maar dat hoeft nu niet meer.
Alles is nu duidelijk.

Geplaatst door: Anita 13.07.2008 19:36
De prijzen staan wel degelijk op de site vermeldt!!! Groet, Anita
http://www.barapark.es/index.asp?doc=allotjament_camping&sec=3

Geplaatst door: monique 13.07.2008 22:36
Ja Anita dat klopt alleen jammer dat dit een andere camping is, playa brava is een andere camping dan playa bara !

Claudia 27.08.2008 19:49
Wij komen net van deze camping vandaan.
Op de bali bij de receptie staat inderdaad een bordje dat het 8,00 euro kost voor een bijzettentje.
Wij hebben het echter niet hoeven betalen.
We hebben er andere mensen op aangesproken en die hoefden hiervoor ook niets extra te betalen. zij meenden dat dit was voor groepen jongeren die ieder met een eigen tentje komen op 1 plaats.

vickie 02.09.2008 14:03
wij komen er ook net vandaan, hadden een klein tentje extra opgezet voor onze zoon. Bij de balie stond inderdaad dat je bij moest betalen voor een extra tent, maar achteraf werd dat toch niet in rekening gebracht.

sandra 06.09.2008 09:38
wij hoefde ook niet te betalen voor de bijzet tent een ander wel en na het vertellen dat wij niet hoefde te betalen voor het tentje heeft hij ook zijn geld terug gehad. ze waren gewoon vriendelijk.WIJ GAAN VOLGEND JAAR WEER HOOR HEERLIJK.

f 08.09.2008 20:42
Beste,

Ik heb ook al van diverse mensen gehoord dat er inderdaad in het hoogseizoen voor 1 extra tentje niets extra betaald hoefde te worden.
Maar de mensen die in het voorseizoen wel moesten betalen zijn zeer boos wegggegaan en kwamen nooit meer terug, en zei krijgen hun geld niet terug.
Dus aldaar word met 2 maten gemeten, jammer verder een schitterende camping.

Groet F.

f 13.10.2008 17:02
Zie hier de prijzen zijn aangepast voor 2009 €7,-- voor een extra tentje dus nu wel vermeld, en een extra jaarlijkse verhoging van €6,--.
Dus in het hoogseizoen een verhoging van 25% als je een extra tentje mee rekend.

Groetjes;
F