Forum Onderwerp - strand (Gesloten voor reacties)

wagemakers 04.07.2008 16:19
wij gaan binnenkort naar bella terra in blanes nu is mijn vraag hoe is het strand nu bij blanes in februari kreeg ik een mailtje dat het goed zat maar hoe is het nu

wil 04.07.2008 22:24
Nog steeds bang dat je het zelfde strand van vorig jaar aantreft.
Zoals je al in het topic van een paar maanden geleden aangaf, schijnt het strand nog steeds zo te zijn als van de foto's van Februari.

Op één van de site's van de omliggende campings ( weet niet meer welke) staat een hele foto reportage van hoe nu het strand is.

Btw vorig jaar heb je schijnbaar gelijktijdig met ons op Bella-Terra gestaan, en dit jaar bljkbaar weer als ik het zo leest.

Mischien leuk om kennis te maken ??

wagemakers 05.07.2008 10:21
hallo wil wij gaan 19 juli en hopen 20of21 juli aan te komen we staan aan de strand kant

wil 05.07.2008 11:55
Wij vertrekken 18 juli, en komem op 19 juli aan, alleen staan wij net als vorig jaar op het zwembad gedeelte.

Maar oke we zien wel of we elkaar toevallig ontmoeten ja of nee.

We hebben een caravelair 510 met een iets te grote voortent luifel ervoor. (6 meter diep) en zwarte Grand Scenic dus mocht je die zien staan, is de kans groot dat deze van ons is.
We hadden vorig jaar ook de bijnaam "Die mensen daar op het hoekje met die enorme grote voortent"
Alleen staan we dit jaar niet op het hoekje, omdat we wat beschutter willen staan omdat er een baby van 5 maand mee gaat.