Forum Onderwerp - Leuke camping in Spanje (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Ineke 27.07.2008 19:51
Dit is belachelijk vroeg, ik weet het, maar vraag het toch alvast, ookal boek ik pas in december. Wij willen zomer 2009 een keer naar Spanje toe. Nu hebben wij 2 zonen van tienerleeftijd, 15 en 18 jaar oud. Wij zoeken dus een leuke camping voor hen, het liefst met een disco erbij, waar wij (als ouders) geen last van hebben. Wij houden van campings met grote plaatsen en het liefst met schaduw en natuurlijk wel direct aan zee. Weet u de beste camping voor ons, meldt dit graag.
Alvast bedankt.
Ineke

toos 29.07.2008 08:35
Hoi Ineke,
Misschien is Camping Las Dunas een optie.Ik boek in oktober,mag vanaf 1 oktober.We zijn net weer terug van onze 3e vakantie daar en we hebben 3 kinderen,14,16 en 19 jaar die zich daar prima vermaken.Er is een grote populaire discotheek,naast de camping,Fata.We stonden achter op de camping,bijna aan zee.Wil je meer weten,je kunt me altijd mailen,hoor.Succes alvast.

Geplaatst door: gw 29.07.2008 17:19
Als de noordwest kust van spanje ook een optie is dan camping Noja in Noja

Geplaatst door: Ineke 31.07.2008 23:11
De discotheek Fata moeten de jongeren daarvoor veel betalen en komen er voornamelijk alleen campinggasten of ook jongeren uit het plaatsje zelf? Camping l 'amfora moet ook een leuke camping zijn, is hier een disco bij? Camping Las Dunas lijkt mij beter en meer geschikt voor jongeren, maar misschien zijn jullie ervaringen anders!

toos 01.08.2008 20:09
Wij zijn voor de 3e keer naar Las Dunas geweest: je hebt toegang tot de Fata vanaf 16 jaar,wordt streng gecontroleerd.Ook mensen van buiten de camping komen van heinde en ver hierheen.Dit geeft nogal eens wat geluidsoverlast als de Fata gaat sluiten,maar dat ligt eraan waar je staat.Wij hebben nooit iets gehoord.Er komen regelmatig bekende gasten:Kate Ryan,Nederlandse dj's.Wij hadden dit jaar trouwens een hele grote staanplaats,vorig jaar was het wat kleiner allemaal.Voor vragen,mail gerust!

Geplaatst door: t 01.08.2008 21:50
Onze oudste (19) wilde dit jaar heel graag weer naar Las Dunas, m. n. vanwege de disco Fata. Op deze camping zijn ook meer oudere jongeren te vinden. Deze disco vond ze super, terwijl ze de disco's in Frankrijk maar niets vind.
Fata is gratis voor de Dunas jeugd, maar NIET-Dunas-gasten moeten 15,00 euro betalen.
Ze werken met een pasje (verkrijgbaar door het tonen van je identiteitsbewijs).
Er komt ook lokale jeugd en van buurtcampings.
Fata kost 15 euro entree (inclusief drankje) op speciale avonden, volgens mij op vrijdagavond (schuimparty of zoiets).
Als je jongste dan nog 15 is, komt hij Fata NIET binnen.


toos 02.08.2008 18:28
ja,bij de receptie kun je een pasje kopen voor 5,= en daarmee kun je naar Fata,als er speciale avonden zijn,betaal je 12,=.Zaterdag 19 juli was Kate Ryan er en dan kost het bijvoorbeeld meer.

Margreet 02.08.2008 23:12
De camping naast Las Dunas, La Ballena Alegre, heeft een eigen disco, toegankelijk vanaf 15 jaar.

monique 09.08.2008 21:58
Net terug van La Ballena Allegre. Prima camping met goed sanitair. Dochter (bijna 16) vond het er erg leuk.
Alleen weinig schaduw en het was dit jaar erg heet...
Heeft las Dunas wel schaduw?
Disco alleen voor campinggasten vanaf 16 jaar (al mocht mijn docher er wel in terwijl ze nog geen 16 is).
Monique

wil 12.08.2008 22:30
Wij zijn nu 2 jaar naar Blanes geweest, op Bella-Terra, hebben hier geen eigen Disco, wel veel te doen op terras, Disco avonden, Dutch-Event, Gewoon muziek, Karaoke, etc . De meeste campings in Blanes hebben geen eigen disco's, maar in Blanes zelf zijn op loop afstand verschillende Discotheken te vinden, waaronder de bekende "LasVegas" deze is echt op de hele CostaBrava van Rosas tot Salou bekend (ook van TV) hier komen de meest bekende DJ's en artiesten die er maar zijn.
Entree viel wel mee zei mijn zoon, weet niet precies hoeveel, dacht nog geen of om en nabij €10,- en daar kreeg je ook nog een aantal consumpties bonnen bij.

De plaatsen wisselen wel kwa grote, wil je op de zone helemaal achter staan heb je grote ruime plaatsen, ook het gedeelte achter de huisjes zijn groot, en aan het strand gedeelte echt vlak bij het strand zijn de plekken ook groot. Op het strandgedeelte is er heel veel schaduw.

Dus mischien wat voor je.