Forum Onderwerp - bestaan er nog rustige gemoedelijke campings in Spanje? (Gesloten voor reacties)

thea 30.07.2008 23:48
Wij zoeken een camping, liefst direct aan zee, waar een gemoedelijke sfeer hangt en er geen discomuziek over de camping schalt. Vraag ik iets onmogelijks, of heb ik misschien toch een klein kansje?

viccie 31.07.2008 09:56
is al een paar jaar geleden, maar deze camping hebben we toen als rustig en niet op het massatourisme gericht ervaren (en toch direct aan zee); ttp://www.campingselva.com/index.html

wilmav 31.07.2008 22:34
Camping Neus in L'Escala of Camping Palamos in Palamos. Beiden zitten zo'n 600 meter van het strand af. Neus is kleinschalig en rustig en heeft weinig voorzieningen (dus geen animatie, disco's ed).
Palamos is gemiddeld qua grootte en heeft zelfs 2 zwembaden op het terrein. Hier komen veel Walen en Spanjaarden. Animatie is er niet veel; af en toe een jeu de boules-toernooi, een biljarttoernooi of een muziekavond.

johan van oversteeg 09.08.2008 16:29
hier in castellon(oropesa)heb je mooie campings direct aan het strand oa. camping torre la sal is heel rustig,staan best wel een hoop nederlanders en is heel mooi en zuiver.

tineke 09.08.2008 22:43
camping cale llevado in Tossa del Mar.
Niet kleinschalig, maar door de ligging op 2 v vormige bergruggen toch intieM. Direct aan zee gelegen en 4 baaien ( 3 kleine strandjes en 1 redelijk met beach bar en duikschool

Sanneke 13.08.2008 13:22
Hallo,
wij zijn terug van een 3,5 weken Spanje! We verbleven op de camping La Gaviotta, op een paar meter van de zee! Het is een gemoedelijke camping met een prachtig zwembad, een klein winkeltje en een restaurant met echt een prima kok!
Alles is heel netjes, zeker wat het sanitair betreft, en wat wil een mens nog meer dan dat het proper en netjes is

Kortom, het is echt voor herhaling vatbaar en een aanrader voor mensen met kleine kindjes zoals ik er eentje heb van 3 jaar die gewoon op de camping kan rondlopen en telkens de weg terug vond naar onze plaats, ideaal...

Je zit niet zover van Girona, Barcelona, Emporiabrava, L'Estartit, ...

O ja, het is gelegen in Sant Pere Pescador!

Succes met je zoektocht

E. 18.08.2008 10:18
Camping Costa Brava in St. Antoni de Calonge!