Forum Onderwerp - voor het eerst naar Spanje (Gesloten voor reacties)

Marjan 19.08.2008 18:10
Wij zijn de laatste 3 jaren naar Italie op vakantie geweest en ik wil wel eens naar Spanje maar mijn man voelt er niets voor. Wij vieren graag vakantie in een bungalow. Wie kan me helpen om mijn man te overtuigen om naar Spanje te gaan en wie heeft er voor ons goede adressen om een bungalow te huren? Wij hebben 3 kinderen en naar het zich laat aanzien willen ze alle drie mee, 22, 19 en bijna 16 in de zomer van 2009. We willen in ieder geval naar Camp Nou. Ik ben benieuwd naar de reacties.

groetjes,
Marjan

Geplaatst door: Sandra 20.08.2008 17:17
Waar wij wel heerlijk van hebben genoten in Spanje, waren de lange zwoele avonden. De omgeving: we zaten aan het strand, niet druk bezet, dus ook lekker. Bijna altijd warm met 's middags vaak een heerlijk briesje. Dichtbij een natuurreservaat. Dichtbij een dorpje met volop leven. En wat misschien ook niet onbelangrijk is: wij vonden Spanje goedkoper dan Frankrijk, waar we al jarenlang naar toe gingen.
Zoek je trouwens een bungalow op een camping of privè?

marjan 20.08.2008 18:10
Hoi Sandra,

Het liefst prive, maar als dat niet mogelijk is dan op een camping, waar hebben jullie gezeten? Klinkt leuk.

gr. Marjan

Elise 24.08.2008 22:03
Enkele jaren geleden gingen wij ook " voor het eerst naar Spanje". Nu ga ik steeds meer vergelijken en inderdaad. Het weer is heerlijk. Het eten is heerlijk. Paella, Tapas, Sangria... De Spanjaarden zijn super vriendelijk. De campings zijn heel schoon. Al met al aan aanrader. Zeker Barcelona is de moeite waard. Een heerlijke stad. Succes met zoeken.

bibi 25.08.2008 14:42
Spanje is in 1 woord heerlijk.
Kijk eens op marktplaats daar staan vele particuliere huisjes aangeboden voor verhuur.