Forum Onderwerp - Cala Gogo (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: ilse 25.09.2008 16:17
Hallo, ik heb even naar deze camping gekeken en vondt het er mooi uit zien. Toch heb ik een paar vragen over deze camping...
* is het mogenlijk om staanplaatsen bijelkaar te reserveren? Wij gaan nl. met enkele gezinnen en willen graag in de buurt van elkaar staan. De camping geeft geen nrs. vooraf, maar ik weet nu niet of je bij aankomst zelf een plaatsje moet zoeken...
* Is het echt een hele steile camping en hoe groot zijn de plaatsen/ welke zijn de grotere plaatsen?
Alvast bedankt!
GR. Ilse

dick 25.09.2008 18:06
Welke Cala Gogo bedoel je?? Er zijn er meer van deze naam.

Geplaatst door: Ilse 25.09.2008 18:45
Sorry, ik bedoel de camping in Calonge.

dick 25.09.2008 21:11
Wij zijn op deze camping wezen kijken en besloten om hier niet naar toe te gaan. Echt steil! Maar het gedeelte aan de zeekant weliswaar klein, maar fijn. Maar ik denk dat je daar voor de eerste keer niet terecht komt. Oh ja in het hoogseizoen rechts en links af file wegens het niet doorstromende verkeer. Wij vonden het niets maar de camping heeft ook voordelen. Redelijk dicht bij Playa 'd Aro, redelijk veel nederlanders. Overigens vind je op de vakantiehomepage van Anita http://www.anitavakantiehomepage.nl/ link campings volgen, ergens op een kwart van boven, hele verhalen over deze camping die ook over je vragen gaan.

Geplaatst door: monique 30.09.2008 16:45
ook wijn afgelopen zomer even op deze camping wezen kijken en we vonden de plaatsen aan de kleine kant en heeeel erg steile camping pfff , we zijn even van de camping naar de zee gelopen en ik kreeg echt pijn in mijn kuiten, ik zag trouwens wel dat er een treintje reed naar het strand.
als ik jou was zou ik gewoon een email sturen over je reserveringsvraag naar de camping zelf.
succes