Forum Onderwerp - Zoeken (Gesloten voor reacties)

Petra 22.10.2008 19:27
Ik ben op zoek naar een camping, maar heb nogal wat wensen. Ik heb via deze site al aardig wat campings bekeken, maar kom er niet goed uit. Onze wensen zijn;
Aan het strand, Barcelona met openbaar vervoer makkelijk bereikbaar, animatie is leuk, maar niet dat we tot 1 uur 's nachts de tent uit denderen. Verder een leuk zwembad, tennisbaan, Wie heeft voor ons een tip?

Leo 22.10.2008 20:11
Wel prijzig maar
Playa Bara - Roda de Bara
Stel - Roda de bara
Campings liggen naast elkaar - treinstation naar Barca op ca 5 km

Petra 25.10.2008 16:14
Hallo, ik heb beide campings bekeken. Zien er allebei goed uit. Bij camping Stel, lees ik over de spoorbaan. Is die ook aanwezig bij playa bara? En hoe zit het met de overlast daarvan. Welke plaatsen zijn aan te bevelen?

Leo 25.10.2008 16:52
Als je in ongeveer het midden van de camping staat heb je geen last van de spoorbaanen van de drukke N340 (geldt ook voor playa Bara)

Petra 14.11.2008 14:31
Beide campings spreken ons erg aan. Volgens mij maakt het niet veel uit op welke we gaan staan. Welke van deze 2 campings heeft het leukste zwembad?

berlinda 14.11.2008 16:39
camping playa bara heeft een heel mooi zwemcomplex , met grote groene ligweide, ligbedden, terrasvormig, met strandbar midden in zwembad, jacuzzi die gratis is , ligt helemaal bovenaan het zwembad, zicht over heel de camping en zee, als je wil kan ik jou enkele foto's doormailen van de camping zelf en sanitair, zwemcomplex, enz