Forum Onderwerp - camp. azahar (Gesloten voor reacties)

narda emanuel 25.10.2008 14:06
wie kan me meer vertellen over deze camping ik kan nergens een mening over deze
camping vinden,zijn er mensen van deze syt die er al geweest zijn,
aub lat het me dan weten,zodat we voorgelicht kunnen vertrekken
groetjes narda

Ford131 25.10.2008 19:08
Welke Azahar?

Azahar in Benicassim?

Geplaatst door: Honda 26.10.2008 13:04
Wij kennen de camping van er over heen lopen, dat in de zomervakantie (periode Juli/Aug.). Vorig jaar is er een grote brand achter op de camping geweest, dit jaar weer gekeken je zag er nog een beetje van. Wat moet ik van de camping zeggen?? het is niet onze camping, vreemd ingedeelde plekken met veel hoogte verschil een aantal vaste plekken onder een dichte bomenbos, oud sanitair, achter op de camping noodvoorzieningen voor toiletgebouwen. Wel een leuk zwembad maar ook gedatteerd, even de wegoversteken en je zit op het strand en de boulevaar, wel een nadeel je loopt niet zo even naar Benicassim of een supermarkt. Dus de camping geeft ons een rommelige indruk erg oud en sommige plekken een beetje "griezelig" maar goed daar is de prijs ook na. Wij staan zelf een aantal jaren al op Bonterra Park een wereld van verschil in alle opzichten ook in de prijs maar dat is het zeker waard. Wilt u verder nog informatie over Benicassim, Bonterra Park, Azahar of anderen dingen over deze omgeving of eventueel fotos ook van Azahar wel met de brand, dan ik horen wij dat graag. ps de laatste recenties op deze site over Bonterra park is grote ozin, tenminste niet in de Zomervakantie!!!